پست الکترونیک
 
کد خبر : 17117 تاریخ خبر : 1396/10/17 ساعت : 22:38
استاندار در شورای راهبری مدیریت استان:
میز خدمت در دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری فعال شود
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: میز خدمت در دستگاه های اجرایی این استان هر چه سریع تر تشکیل و فعال شود.
استاندار در شورای راهبری مدیریت استان:

اقبال عباسی در شورای راهبری مدیریت چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: با راه اندازی میز خدمت در دستگاه های اجرایی استان خدمات به دو صورت حضوری و الکترونیکی به ارباب رجوع ارائه می گردد.

 

وی افزود: به همین منظور خدمات قابل ارائه به مردم از طریق میز خدمت در دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید شناسایی و روش های ارائه آن به صورت حضوری و یا الکترونیکی تعریف شود.

عباسی تصریح کرد: آموزش لازم به منظور ارائه مطلوب خدمات مورد نیاز مردم از طریق میز خدمت در دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای مسئولان و متولیان امر در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان داشت: فرهنگسازی برای مردم به منظور ترویج دریافت خدمات مورد نیاز از طریق میز خدمت در دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید مورد توجه باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: کاهش هزینه ها، صرفه جویی در وقت، تسریع در خدمات رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم از مهمترین مزیت های فعالیت میز خدمت در دستگاه های اجرایی استان محسوب می شود.

وی عنوان داشت: به منظور تمامی اهداف پیش بینی شده راه اندازی میزهای خدمت در دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری بایستی بازدید ها و بازرسی های دوره ای برگزار گردد.

عباسی اظهار کرد: اجرایی شدن تمامی مصوبات نیازمند توجه جدی به مبنای قانونی آن است.

مدیرکل ارتباطات و فنآوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری نیز گفت: 129 دستگاه اجرایی در استان به شبکه فیبر نوری متصل شده که از این تعداد 81 دستگاه اجرایی در شهرکرد است.

مرتضی بلالی دهکردی بیان کرد: هم اینک 704 خدمت در دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای ارائه در درگاه خدمات الکترونیکی شناسایی و شناسنامه دار شده و می توان آن را از این طریق به متقاضیان ارائه کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: براساس قانون و مصوبه هیأت وزیران دستگاه های اجرایی باید 44 ساعت در طول 6 روز هفته به مردم خدمات رسانی کنند.

حبیب الله وفایی عنوان کرد: بنابراین مصوبه قانونی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند در طول روزهای هفته از ساعت 7 تا 14:20 خدمات رسانی به مردم را انجام دهند.

وی ادامه داد: راه اندازی میز خدمت در دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید در راستای خدمات رسانی بهینه و مطلوب محسوب می شود.

کلیه حقوق این سایت متعلق به اداره کل روابط عمومی استانداری چهارمحال وبختیاری می باشد
Powered by DorsaPortal