پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري خواستار شد:

فرهنگ تجليل از معلمان اصلاح شود

کد خبر: 10067 تاریخ انتشار: 1397/01/26 11:56:11
نمایش: 2116
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري اصلاح فرهنگ تجليل و قدرداني از معلمان جامعه را ضروري دانست.
اقبال عباسي در نخستين شوراي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري در سال جاري تأکيد کرد: به همين منظور ۱۶ هزار معلم فعال اين استان بايد براي تبيين ارزش و جايگاه مقام معلم در جامعه تلاش جدي داشته باشند.
وي افزود: تهييج جامعه براي تجليل از معلمان و همچنين نظام مند شدن مراسم مربوط به اين مهم بايستي در دستور کار مسئولان دستگاه هاي اجرايي مرتبط چهارمحال و بختياري قرار گيرد.
عباسي تصريح کرد: توسعه جامعه، رشد بخش هاي مختلف و ارتقاي توان افراد نيازمند توجه جدي به معلمان است.
استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: مسئولان دستگاه هاي اجرايي مرتبط در استان موظفند براي اجراي مطلوب برنامه هاي هفته بزرگداشت مقام معلم همکاري لازم را داشته باشند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به افزايش ۲۰۶ درصدي ميزان اقامت مسافران ورودي به چهارمحال و بختياري در نوروز ۱۳۹۷ اشاره و اضافه کرد: کسب رتبه نخست استان در سطح ملي به منظور ضريب اسکان مسافران نوروزي قابل رضايت و نشان دهنده توان اين استان در جذب مسافران و گردشگران داخلي و خارجي است.
عباسي عنوان داشت: به همين منظور اقدامات تمامي فعالان مرتبط با ستاد تسهيلات نوروزي در چهارمحال و بختياري شايسته قدرداني است.
وي اظهار کرد: فرمانداران شهرستان هاي ۹ گانه چهارمحال و بختياري موظفند از هم اکنون نسبت به آمادگي بيشتر براي جذب مسافران داخلي و خارجي و خدمات رساني مطلوب تر به آنان در تابستان و نوروز سال آينده برنامه ريزي عملياتي داشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07