پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري :

طرح هاي اشتغالزا و دانش بنيان تکميل کننده زنجيره هاي توليد محصولات استاني است

کد خبر: 10073 تاریخ انتشار: 1397/01/27
نمایش: 2470
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري: طرح هاي اشتغالزايي، دانش بنيان، تکميل کننده زنجيره هاي توليد محصولات استاني و عاري از مشکلات زيست محيطي براي دريافت تسهيلات و کمک هاي فني و اعتباري در اولويت قرار دارند.
اقبال عباسي در کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان اظهار کرد: از اين پس پرداخت تسهيلات و کمک هاي فني و اعتباري به طرح هايي با هدف توسعه روستاها و جلوگيري از مهاجرت روستائيان به شهر که داراي ظرفيت ايجاد اشتغال هزار نفري با ارزان ترين سرمايه هستند،جايگزين ارائه تسهيلات به کارخانه هايي مي شود که اشتغال آنان با سرمايه هنگفت به يکصد نفر نيز محدود نمي شود.
 
وي حمايت از قاليبافان روستايي و تامين بخشي از نيازهاي نقدي وغير نقدي آنان براي راه اندازي دار قالي در تمامي شهرستان ها را يکي از اين موارد عنوان کرد.
 
عباسي ادامه داد: حمايت از بهره برداراني که تمايل به تبديل دامداري سنتي خود به صنعتي دارند و يا توليد کنندگاني که درصدد راه اندازي واحدهاي فرآوري محصولات کشاورزي بخصوص بادام هستند از ديگر مواردي است که مي توانند در رديف طرح هاي اولويت دار و مشمول کمک هاي فني و اعتباري قرار گيرند.
 
استاندار چهارمحال و بختياري، حمايت از کالاهاي ايراني و توليدات داخلي را از اولويت هاي استان براي ارائه اعتبارات تملک دارائي و کمک هاي فني و اعتباري به متقاضيان عنوان کرد.
عباسي ادامه داد: البته اين کمک ها تنها به اعتبارات نقدي محدود نمي شود و ديگر موارد نظير  تامين زمين، مکان، آب، برق، گاز و يا تجيهزات مورد نياز سرمايه گذار را نيز شامل مي شود

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07