پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام استاندار چهارمحال و بختياري به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي

کد خبر: 10134 تاریخ انتشار: 1397/02/27 09:12:01
نمایش: 2436
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري ضمن تبريک حلول ماه مبارک رمضان در پيامي 27 ارديبهشت روز ارتباطات و روابط عمومي را به تمام تلاشگران اين عرصه تبريک گفت.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري چهارمحال وبختياري، متن کامل پيام اقبال عباسي به شرح زير است؛
بسمه تعالي


مقام معظم رهبري(مدظله العالي): روابط عمومي بهترين نمايانگر اوضاع داخلي يک نهاد از يک سو و از سوي ديگر منعکس کننده چگونگي مسايلي است که در آن نهاد مي گذرد.


ارتباطات همواره در زندگي انسان تاثير بسزايي داشته، اما سطح اين تاثيرات در عصر حاضر به بالاترين حد خود رسيده است.
نامگذاري 27 ارديبهشت ماه به نام روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي نشان از عمق توجه به اين مقوله در دنيا و نظام جمهوري اسلامي ايران دارد.

نامگذاري روز ارتباطات و روابط عمومي تداعي کننده ي اهميت و نقش روز افزون روابط عمومي در دنياي ارتباطات و توسعه ي جامعه است و باعنايت به اينکه نمادهاي توسعه يک جامعه در گرو توزيع عادلانه اطلاعات، شفافيت، مردم داري و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزايش سطح مشارکت مردم است، اهميت و نقش روابط عمومي ها در تحقق اين مهم دو چندان خواهد شد.

بنابراين روابط عمومي ها علاوه بر انتقال و انعکاس اخبار، بايد با دوري از انفعال، بر محور تفکر مداري، مشارکت مداري و اطلاع مداري، فعاليت هاي خود را استوار نموده تا بتوانند در راستاي کمک به اثربخشي سازمان گام بردارند و با نوانديشي و نوگرايي، ابتکار و خلاقيت مستمر عجين شده و خود را با تحولات روز و نيازها و انتظارات افکار عمومي منطبق و هماهنگ سازند.

در سالي که از سوي مقام معظم رهبري به نام "حمايت از کالاي ايراني" نامگذاري شده است و دولت براي رونق اشتغال و محروميت زدايي و نشاط اجتماعي برنامه هاي گسترده اي دارد، روابط عمومي ها به عنوان نقش آفرينان عرصه اطلاع رساني و آگاهي بخشي مي توانند زمينه تحقق شعار سال و توسعه همه جانبه را فراهم کنند.

اينجانب؛ ضمن تبريک روز ملي ارتباطات و روابط عمومي به همه فعالان حوزه روابط عمومي و اطلاع رساني استان، توفيق روزافزون همه اين عزيزان را جهت تحقق اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي و سياست‌ها و برنامه هاي دولت تدبير و اميد بويژه تحقق منشور حقوق شهروندي، ميز خدمت و پاسخگويي به هنگام به مردم با اطلاع رساني و اطلاع يابي مستمر ، از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت مي نمايم و اميدوارم اين مشعل داران توسعه ارتباطات؛ با ابتکار و اميد، بصورت قانونمند، هدفمند و هوشمندانه در راستاي هم افزايي، هم انديشي، هم سويي، هم نوايي و هم گرايي همه تلاشگران توسعه استان اهتمام نمايند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07