پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
با حضور استاندار

رئيس جديد سازمان قضايي نيروهاي مسلح چهارمحال و بختياري معرفي شد

کد خبر: 103676 تاریخ انتشار: 1399/01/24
نمایش: 2672
اخبار
آيين تکريم و معارفه رئيس جديد سازمان قضايي نيروهاي مسلح چهارمحال و بختياري با حضور استاندار، رئيس سازمان قضايي کشور و اعضاي شوراي تأمين استان برگزار شد.
اقبال عباسي در اين آئين اظهار کرد: تلاش‌هاي ارزنده نيروهاي مسلح از جمله نيروي انتظامي، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، ارتش و به ويژه بسيجيان در اين روزها در کنار ساير دستگاه‌هاي عرصه سلامت در مبارزه با کرونا ويروس قابل تقدير است.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: اخيرا در شرايطي که همه دنيا به ويژه کشورهاي مدعي توسعه يافتگي در مبارزه با کرونا ناتوان و مستاصل شده‌اند، مي‌توان با انسجام، وحدت و همدلي همه ارکان نظام با رهبري مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، قواي سه‌گانه، نيروهاي مسلح و گروه‌هاي مردمي و جهادي و نگاه مسئولانه عموم مردم به جهانيان ثابت کرد که مي‌توان از اين شرايط سخت عبور کرد.

وي با بيان اينکه نيروهاي مسلح حافظ امنيت جامعه و آماده از خودگذشتگي هستند و تعهد به مردم از مهم‌ترين رويکردهاي نيروهاي مسلح به شمار مي‌رود، خاطرنشان کرد: پيشگيري از وقوع جرم حرکتي پسنديده براي دستگاه قضا است که سال‌هاي اخير اقدامات خوبي در اين زمينه انجام شده است.

عباسي تاکيد کرد: مهم‌ترين اهداف سازمان نظام قضايي نيروهاي مسلح حفظ اقتدار نيروهاي مسلح است که در محيطي قانونمند همه را به اجراي قانون ملزم کرده تا نظم وآگاهي درآن نهادينه شود.

در اين مراسم، عباس مانيان به عنوان رييس جديد سازمان قضايي نيروهاي مسلح چهارمحال و بختياري معرفي و از زحمات عبدالمحمد فردي قدرداني شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07