پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

تحقق جهش توليد در دستورکار تمامي دستگاههاي اجرايي باشد

کد خبر: 103682 تاریخ انتشار: 1399/01/26
نمایش: 2995
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با توجه به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري با عنوان جهش توليد، بايد تمام تلاش خود را به کار گرفته و تحقق شعار سال در دستورکار همه دستگاههاي اجرايي باشد

اقبال عباسي شامگاه سه‌شنبه در جلسه شوراي معاونين و مديران استانداري چهارمحال و بختياري افزود:مهمترين موضوع دستورکار دستگاه‌هاي اجرايي استان، جهش توليد و تحقق منويات رهبر معظم انقلاب در اين حوزه است و خواسته‌هاي مورد نظر ايشان در راس سياست‌ها و برنامه‌هاي دولت قرار دارد.

وي با اشاره به برخورداري استان از  نيروي انساني توانمند و تحصيلکرده، تصريح کرد: با ارزش‌ترين سرمايه در هر استان و سازمان، مجموعه‌اي منابع انساني آن است که در صورت استفاده صحيح از استعدادها ‏و توانمندي آنان، رشد و شکوفايي نيز محقق مي‌شود.

عباسي ادامه داد: بايد در چارچوب دستورالعمل‌هاي بهداشتي از سلامتي همه کارکنان در نهايت دقت محافظت و در عين حال امور ارباب رجوع نيز به خوبي پاسخگويي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري بر آمادگي مديران دستگاه‌هاي اجرايي در هر موقعيت و شرايطي تاکيد کرد و گفت: مديران نبايد به صورت منفعل و دنباله‌رو، تابع شرايط و اتفاقات باشند بلکه بايد با آمادگي کامل هدايت شرايط را بر عهده بگيرند و حاکم بر شرايط باشند.

عباسي خاطرنشان کرد: همواره بر ارتباط مديران با مردم و حضور آنان در ميان مردم تاکيد شده‌ است و در شرايطي که با بحران کرونا در جامعه روبرو هستيم، مديران بايد با حضور در مرکز سامد، پاسخگويي به مردم از طريق تلفن و ديگر شيوه‌هاي ارتباطي در پيشبرد و تسهيل امور آنان اهتمام ورزند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07