پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

شيوع ويروس کرونا مسايل مذهبي و ديني را کمرنگ نخواهد کرد

کد خبر: 123804 تاریخ انتشار: 1399/02/25
نمایش: 2698
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به شيوع ويروس کرونا و تعطيل شدن اماکن مختلف به خصوص مساجد، تکايا، بقاع متبرکه گفت:شيوع اين ويروس، مناسک و مسايل مذهبي و ديني را کمرنگ نخواهد کرد.

اقبال عباسي روز پنجشنبه در جلسه مشترک ستاد اقامه نماز و شوراي زکات استان افزود: با شروع گسترش ويروس کرونا ،تمرکز اصلي بر رعايت بهداشت و مسايل بهداشتي و تعطيل کردن همه فعاليت‌ها بود و بعد از آن معيشت و کسب و کارهاي آسيب‌ديده و حمايت از اين قشر، مورد توجه قرار گرفت.

به گفته وي، با توجه به طولاني شدن شرايط بحران کرونا و با آغاز ماه مبارک رمضان، نوع و نحوه فعاليت هاي مسائل فرهنگي و مذهبي دغدغه اصلي بود که با رعايت پروتکلهاي بهداشتي، اين موضوع نيز محقق شد.

وي با بيان اينکه دشمنان در اين شرايط به دنبال زير سوال بردن مذهب، دين و مسايل ديني هستند، افزود: در اين شرايط با استفاده از ظرفيت‌هاي موجود از جمله فضاي مجازي و رسانه‌هاي مختلف بايد به دنبال مايوس کردن دشمن بود.

به گفته وي، در شرايط موجود و با توجه به تعطيل شدن برخي فعاليت‌ها و کسب و کارها، تعداد نيازمندان جامعه نيز افزايش يافت، که توجه به قشر نيازمند در اولويت کمک رساني‌ها قرار دارد.

عباسي افزود: در صورتي که نماز عيد فطر در سطح استان برگزار نشود، مي‌توان با برپايي چادرهاي جمع‌آوري فطريه و همچنين فعال کردن دفاتر و پايگاه‌هاي کميته امداد امام خميني(ره) در شهرها ، فطريه مردم استان را جمع آوري کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07