پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

دعوت استاندار از ۳ وزير براي حضور در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 154148 تاریخ انتشار: 1399/04/30
نمایش: 2098
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري از وزاري جهاد کشاورزي، راه و شهرسازي و وزير نيرو جهت اطلاع و حل مسائل و مشکلات چهارمحال و بختياري در حوزه آب، کشاورزي و زيرساخت‌هاي راه براي سفر به چهارمحال و بختياري دعوت کرد.
استاندار چهارمحال و بختياري با وزاري جهاد کشاورزي، راه و شهرسازي و وزير نيرو پيرامون مسائل و مشکلات چهارمحال و بختياري در حوزه کشاورزي ، زيرساخت‌هاي راه و آب ديدار و گفت‌وگو کرد.

اقبال عباسي ۳۰ تيرماه در ديدار با وزير جهادکشاورزي با بيان اينکه کشاورزان چهارمحال و بختياري با مشکل تأمين نهاده‌هاي دامي و طيور مواجه هستند، اظهار کرد: براي افزايش توليد و حل مشکلات کمبود توليد گوشت نيازمند تأمين نهاده‌هاي مورد نياز دامداران و مرغداران به قيمت مصوب هستيم.

وي در ادامه اين ديدار با بيان اينکه توسعه کشت گلخانه‌اي در مناطق مختلف چهارمحال و بختياري از ضروريات است، گفت: کشت گلخانه‌اي علاوه بر افزايش توليد محصولات کشاورزي مي‌تواند موجب ايجاد اشتغال  نيز شود، بنابراين نياز است به متقضيان تسهيلات ارزان قيمت پرداخت شود.

عباسي با بيان اينکه در چهارمحال و بختياري ظرفيت‌هاي بالايي براي پرورش ماهيان سردآبي و پرورش ماهي در قفس وجود دارد، عنوان کرد:  طرح‌هاي پرورش ماهي نيز مورد حمايت وزارت جهادکشاورزي قرار بگيرد.

🔸استاندار چهارمحال و بختياري همچنين در ديدار با وزير نيرو با بيان اينکه در حال حاضر بسياري از شهرها و روستاهاي اين استان با مشکل تأمين آب شرب مواجه هستند و با تانکر آبرساني مي‌شوند، خاطرنشان کرد: ضرورت ايجاب مي‌کند براي حل مشکل آب شرب  مردم اين استان پروژه‌هاي آبرساني تسريع شود.

وي ادامه داد: بسياري از پروژه‌هاي سرمايه گذاري چهارمحال و بختياري نيازمند تخصيص آب هستند، بنابراين بايد فرآيند تخصيص آب براي حل مشکل اشتغال در اولويت قرار بگيرد.

🔸عباسي همچنين در ديدار با وزير راه و شهرسازي اظهار کرد: براي حل معضل تصادفات در محورهاي مواصلاتي و پرتردد چهارمحال و بختياري بايد پروژه‌هاي مانند احداث محور شهرکرد- بروجن به لردگان، محور شهرکرد به ناغان و لردگان به ايذه تسريع شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با تأکيد بر اينکه طرح اقدام ملي مسکن يکي از طرح‌هاي مهم دولت براي خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم است، تأکيد کرد: بايد مقدمات ساخت واحدهاي مسکوني در استان با سرعت بيش‌تري انجام شود.

وي تصريح کرد: پروژه راه‌آهن مبارکه به سفيددشت از پروژه‌هاي اولويت‌دار دولت در چهارمحال و بختياري است که تا پايان دولت دوازدهم بايد به بهره‌برداري برسد.

🔺استاندار چهارمحال و بختياري از وزراي جهاد کشاورزي، راه و شهرسازي و وزير نيرو جهت اطلاع و حل مسائل و مشکلات چهارمحال و بختياري در حوزه آب، کشاورزي و زيرساخت‌هاي راه براي سفر به چهارمحال و بختياري دعوت کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07