پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مديران بي‌توجه به مصوبات ستاد کرونا به تخلفات اداراي معرفي مي‌شوند

کد خبر: 154149 تاریخ انتشار: 1399/04/31
نمایش: 2117
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري ۳۱ خردادماه در ستاد پيشگيري و مقابله با کروناي استان با تاکيد بر اينکه مصوبات اين ستاد لازم الاجرا است، اظهار کرد: دستگاه‌هاي نظارتي بايد با جديت اجراي مصوبات را پيگيري کنند و مديران متخلف را به تخلفات اداري معرفي کنند.
اقبال عباسي ادامه داد: برگزاري هرگونه گردهمايي،سمينار، همايش، مراسم عروسي و ترحيم کماکان ممنوع است و بايد از برپايي هرگونه نمايشگاه عرضه محصولات در استان جلوگيري شود.

وي در خصوص به تعويق انداختن برگزاري آزمون‌هاي نظام مهندسي و ساير آزمون‌هاي مشابه، گفت: به تعويق انداختن اين آزمون‌ها مي‌تواند تبعاتي را به همراه داشته باشد، مي‌توان اين آزمون‌ها را در فضاي باز و با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي برگزار کرد.

عباسي در خصوص  برگزاري نمازهاي جمعه و جماعات، افزود: سياست‌گذار در بحث کرونا دانشگاه علوم پزشکي است و همه بايد تابع تصميمات و مصوبات ستاد کرونا باشيم، نمازجمعه در مرکز استان مي‌تواند با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در فضاي باز برگزار شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با تأکيد بر اينکه برپايي چادر طبق مصوبات ستاد کرونا در پارک‌ها و مراکز تفريحي استان ممنوع است، بيان کرد: طبق گزارشات واصله در چند روز گذشته در پارک‌هاي استان توسط مسافران چادر نصب شده بود، بنابراين مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري شهرکرد به علت بي‌توجهي به مصوبات ستاد کرونا به تخلفات اداري معرفي مي‌شود.

وي از ايجاد محدوديت براي ورود مسافر از استان‌هاي مجاور به چهارمحال و بختياري خبر داد و تأکيد کرد: فرمانداران شهرستان‌هاي هم‌مرز با استان‌هاي مجاور از جمله خوزستان و اصفهان بايد اقداماتي را متناسب با اين موضوع انجام دهند.

عباسي در پايان يادآور شد: رسانه‌ها بايد مديران مرتبط با مصوبات ستاد کرونا را مورد نقد قرار دهند و علت بي‌توجهي به اجراي مصوبات را از آن‌ها مطالبه کنند و ما نيز موظف هستيم  با مديران متخلف برخورد کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت : مردم نيز با مسئولان در اجراي پروتکل‌ها همکاري لازم را داشته باشند و از برگزاري مراسمات ترحيم و عروسي خودداري کنند تا بتوانيم اين ويروس را کنترل کنيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07