پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تاکيد استاندار چهارمحال‌وبختياري بر رعايت حقوق شهروندي توسط دستگاه‌هاي اجرايي

کد خبر: 154234 تاریخ انتشار: 1399/05/20
نمایش: 1889
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: رعايت حقوق شهروندي در دستگاه‌هاي اجرايي به عنوان يک بخش تأثيرگذار در ارزيابي جشنواره شهيد رجايي در نظر گرفته شود.
اقبال عباسي ۲۰ مردادماه در جلسه شوراي راهبري توسعه مديريت چهارمحال و بختياري با اشاره به نحوه ارزيابي دستگاه‌هاي اجرايي در جشنواره شهيدرجايي، اظهار کرد: ارزيابي با دقت و براساس چارچوب‌هاي تعيين شده صورت بگيرد تا جاي هيچ گلايه و اعتراضي براي دستگاه‌هاي اجرايي در اين جشنواره باقي نگذارد.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: رعايت حقوق شهروندي در دستگاه‌هاي اجرايي به عنوان يک بخش تأثيرگذار در ارزيابي دستگاه‌هاي اجرايي در جشنواره شهيد رجايي در نظر گرفته شود، اگر دستگاهي در ارسال گزارش حقوق شهروندي در نظام اداري کوتاهي کرد، با مدير دستگاه مربوطه برخورد لازم صورت بگيرد.

وي در ادامه به ارتباط هدفمند و تأثيرگذار مديران دستگاه‌هاي اجرايي با اهالي رسانه و مطبوعات تاکيد کرد و افزود: مديران بايد درصدي از بودجه خود را صرف اطلاع رساني نمايند.

عباسي با بيان اينکه در آستانه فرارسيدن هفته دولت قرار داريم، گفت: بيان دستاوردها وتشريح وظايف دولت در حيطه‌هاي مختلف اعم از سياست خارجي، رعايت حقوق شهروندي، مديريت بحران، دولت الکترونيک، آموزش مجازي و مواجه با کرونا در دستور کار مديران قرار بگيرد تا مردم به طور کامل در جريان امور باشند.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: درآمدهاي دولت در شرايط شيوع ويروس کرونا دچار مشکل شده است، همچنين افزايش قيمت‌ها، هزينه‌هاي جاري دولت را نيز افزايش داده است، اما بايد مردم شاهد تلاش دولتمردان در حل مشکلات باشند تا اميد در آن‌ها افزايش پيدا کند.

وي با اشاره به اينکه ارائه اقدامات دولت در هفته دولت به شيوه متفاوت بايد در دستور کار قرار بگيرد، تأکيد کرد: نبايد خدمات دولت به روش‌هاي کليشه‌اي براي مردم بازگو شود، برنامه‌ريزي حرفه‌اي براي ارائه عملکرد نظام جمهوري اسلامي بايد در دستور کار قرار بگيرد.

عباسي در پايان تصريح کرد: دستگاه‌هاي اجرايي از منظر رعايت حقوق شهروندي مورد بازرسي قرار بگيرند، رعايت مصوبات ستاد کرونا توسط دستگاه‌هاي اجرايي از مصاديق رعايت حقوق شهروندي است که برخي از دستگاه‌ها نسبت به آن بي‌توجه هستند و بايد به مديران اين دستگاه‌ها تذکرات لازم داده شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07