پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

افتتاح ۲۶۲ پروژه در هفته دولت در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 154284 تاریخ انتشار: 1399/05/28
نمایش: 1912
اخبار
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در هفته دولت سال‌جاري حدود ۲۶۲ پروژه با اعتباري بالغ بر ۲۰۵ ميلياردتومان افتتاح و به بهره‌برداري مي‌رسد، اين پروژه‌ها به طور مستقيم براي ۴۴۸ نفر اشتغال مستقيم ايجاد مي‌کند.
جيد نظري ۲۸ مردادماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختياري در خصوص پروژه‌هاي قابل افتتاح و بهره‌برداري و کلنگ‌زني در اين استان همزمان با هفته دولت، اظهار کرد: هم‌چون سنوات گذشته هفته دولت با افتتاحيه و کلنگ‌زني پروژه‌هاي عمراني همراه است و در اين استان حدود ۲۶۲ پروژه با اعتباري بالغ بر ۲۰۵ ميلياردتومان افتتاح و به بهره‌برداري مي‌رسد، اين پروژه‌ها به طور مستقيم براي ۴۴۸ نفر اشتغال مستقيم ايجاد مي‌کند.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري افزود: از اوايل تيرماه دستگاه‌هاي اجرايي نزديک به ۶۰۰ پروژه را براي افتتاح در هفته دولت پيشنهاد دادند که پس از تشکيل يک کارگروه تخصصي حدود ۲۶۲ پروژه قابليت افتتاح و بهره‌برداري در هفته دولت امسال را داشت.

وي با اشاره به اينکه در هفته دولت سالجاري حدود ۸۶ پروژه عمراني در چهارمحال و بختياري کلنگ‌زني مي‌شود، گفت: اعتبار مورد موردنياز براي تکميل اين پروژه‌ها حدود ۳۵۵ ميليارد و ۵۶۰ ميليون تومان است.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري  خاطرنشان کرد: از دهه فجر سال ۱۳۹۲  تا هفته دولت ۱۳۹۹ نزديک به ۳ هزار و ۱۴۶ پروژه با اعتباري بالغ بر ۴ هزار و ۵۹۰ ميليارد تومان افتتاح و به بهره‌برداري رسيده است.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص پروژه‌هاي کلنگ‌زني در هفته دولت سال‌جاري، عنوان کرد: کلنگ‌زني احداث تونل کره‌بس ۲ با اعتباري بالغ بر ۱۰۰ ميليارد تومان، احداث باند دوم محور شهرکرد- کيان- طاقانک- شمس‌آباد با اعتبار اوليه ۶۰ ميليارد تومان، مجموعه دامپروري دانشگاه شهرکرد، احداث باند گوشکي به پل قره در لردگان با اعتبار ۳۶ ميليارد تومان، تونل زره با اعتبار ۷۰ ميليارد تومان، بهسازي و رفع نقاط حادثه‌خيز محور جوزستان به اردل و احداث باند دوم محور بلداجي به سه‌راهي گندمان در هفته دولت انجام مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07