پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

طبيعت خبرنگار مطالبه‌گري براي اصلاح و حل مشکلات در جامعه است

کد خبر: 154298 تاریخ انتشار: 1399/05/29
نمایش: 1954
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در جمع خبرنگاران خبرگزاري فارس گفت :طبيعت خبرنگار مطالبه‌گري براي اصلاح و حل مشکلات در جامعه است
استاندار چهارمحال و بختياري عصر امروز در جمع خبرنگاران خبرگزاري فارس با بيان اينکه طبيعت خبرنگار مطالبه‌گري براي اصلاح و حل مشکلات در جامعه است، اظهار کرد: مطالبه‌گري از سوي اصحاب رسانه بايد همراه با راهکار عملياتي براي مدير و مسئول مربوطه باشد، اگر مطالبه‌گري  با شيوه منطقي خود صورت بگيرد قطعا مي‌تواند تاثيرگذار باشد.

🔸اقبال عباسي با بيان اينکه عدم ارتباط موثر بين اصحاب رسانه و مديران همواره محل گلايه خبرنگاران است، افزود: اين عدم ارتباط موجب مي‌شود مردم از خدمات نظام جمهوري اسلامي اطلاع کافي نداشته باشند و فکر کنند هيچ خدمتي توسط مسئولان صورت نمي‌گيرد.

عباسي با تاکيد بر اينکه خبرنگاران بايد با طمانيه و آرامش موضوعات و مطالبات را پيگيري و به نتيجه برسانند، بيان کرد: اگر مديران نتوانستند خبرنگار را اقناع کنند، در آن زمان خبرنگار مي‌تواند نقد خود را به عملکرد مدير و يا مسؤول مربوطه در رسانه منتشر کند و برداشت را به مخاطب واگذار کند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه خبرنگار وجدان بيدار جامعه است، تاکيد کرد: خبرنگاران بايد علاوه بر آموزش تجهيزات به روز را در اختيار داشته باشند تا بتوانند به وظيفه خود به درستي عمل کنند.

وي يادآور شد: خبرنگاران بايد نقد خود را صريح و شفاف بيان کنند تا اين نقد در جهت اصلاح امور و به نفع همه آحاد جامعه باشد.

عباسي در پايان در خصوص مشکلات مرتبط با حرفه خبرنگاري در خبرگزاري ها، خاطرنشان کرد: نشستي با حضور مديران خبرگزاري‌ها، مديرکل فرهنگ و ارشاد و رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي برگزار شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07