پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري: زحمات خبرنگاران در بحران کرونا، قابل تقدير است

کد خبر: 154440 تاریخ انتشار: 1399/06/18
نمایش: 3326
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در بحران کرونا، بيشترين زحمات بر دوش خبرنگاران بوده که ريسک آن را تحمل مي‌کنند و نامي از آن‌ها آورده نمي‌شود که اين زحمات قابل تقدير است.

به گزارش خبرگزاري تسنيم از شهرکرد، اقبال عباسي امروز در بازديد از دفتر نمايندگي خبرگزاري تسنيم در استان چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در مسائل اخير و بحران کرونا، بيشترين زحمات بر دوش خبرنگاران بوده که ريسک آن را تحمل مي‌کنند و نامي از آن‌ها آورده نمي‌شود که اين زحمات قابل تقدير است.

وي افزود: خبرنگاران به ويژه خبرنگاران خبرگزاري‌ها در تمام جلسات همراه و همسو با مسئولان هستند، از طرفي خبرنگاران هستند که مي‌توانند روابط ميان حاکميت و مردم را تسهيل، تسريع و تنظيم کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: در صورتي که خبرنگاران قلم خود را بر زمين بگذارند و قدمي برندارند، ممکن است تخريب‌ها بيشتر از زماني باشد که نقدي از سوي آن‌ها صورت مي‌گيرد.

وي با اشاره به نقش تعيين‌کننده خبرنگاران در نظام جمهوري اسلامي، تصريح کرد: نقش اين قشر از جامعه در سال‌هاي اخير با وجود انواع و اقسام گرفتاري‌ها، مشکلات، کمبودها و توقعات، انتظارات و مشکلات مردم قابل تحسين و مثال زدني بوده است.

عباسي گفت: در صورتي که صرفا به مشکلات مردم پرداخته شود، ممکن است توقعات افزايش يابد، بنابراين بايد از تمام جوانب به مسائل و مشکلات پرداخته شود.

وي در ادامه با اشاره به لزوم برگزاري دوره‌هاي آموزشي به منظور حرفه‌اي شدن خبرنگاران، بيان کرد: برگزاري دوره‌هاي آموزشي خبرنگاري براي خبرنگاران علاوه بر اينکه خود آن شخص حرفه‌اي مي‌شود و نفع مي‌برد، مجموعه نيز قدرت کافي را دارا مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه نوشتن حُسن، لازم و ضروري براي خبرنگار محسوب مي‌شود، خاطرنشان کرد: حرفه‌اي شدن خبرنگار در نگارش، به فراهم کردن امکانات و ابزار و برگزاري دوره‌ها است، زيرا با استفاده از اساتيد مجرب تجربيات به فرد انتقال داده مي‌شود تا علاوه بر انعکاس و انتقال انتقادات، به تنظيم روابط ميان دولت و مردم کمک کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07