پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

اهداي ۵۰۰ تبلت به دانش‌آموزان مناطق محروم چهارمحال و بختياري

کد خبر: 155460 تاریخ انتشار: 1399/12/02
نمایش: 1268
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري از اختصاص ۵۰۰ دستگاه تبلت از سوي مرکز آمار ايران براي دانش‌آموزان مناطق محروم استان خبر داد و گفت: اين تبلت‌ها براي آموزش دانش‌آموزان در مناطق محروم اختصاص پيدا کرده است و به‌زودي در بين آن‌ها توزيع مي‌شود.
اقبال عباسي دوم اسفند ماه در جلسه هماهنگي اجراي طرح آجر به آجر در چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه بايد فرهنگ خيري در بين مردم تقويت شود، اظهار کرد: در همين راستا مي‌توان از ظرفيت رسانه‌ها، صدا و سيما، فضاي مجازي و ... استفاده کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: خوشبختانه طبق آمارهاي ارائه شده همراهي مردم در طرح آجر به آجر و پويش‌هاي مرتبط با آن خوب بوده و مي‌توان با تبيين اين طرح براي دانش‌آموزان، مشارکت خانواده‌هاي آن‌ها را نيز در اين طرح جلب کرد.

عباسي افزود: براي فرهنگ‌سازي در حوزه مشارکت‌هاي مردمي در بحث مدرسه‌سازي مي‌توان در جلسه آتي شوراي آموزش و پرورش در گام اول مشارکت مديران عضو اين شورا را جلب کرد، همچنين مي‌توان از ظرفيت سرمايه‌گذاران واحدهاي توليدي بزرگ استان نيز در همين راستا استفاده نمود.

استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص فرمول رتبه‌بندي استان‌ها در حوزه‌هاي مختلف، خاطر نشان کرد: رتبه‌بندي به شيوه‌هاي کنوني داراي ايراداتي است و بايد بر اساس تمامي شاخص‌ها انجام شود، گاهي اين نوع رتبه‌بندي موجب ايجاد رقابت کاذب مي‌شود.

وي در پايان تاکيد کرد: اينکه به‌صورت مداوم چهارمحال و بختياري را در تمامي حوزه‌ها محروم معرفي کنيم موجب دلسردي سرمايه‌گذاران مي‌شود. در اين استان ظرفيت‌هاي بزرگي وجود دارد که مي‌توان از آن‌ها در راستاي پيشرفت و توسعه استفاده کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07