پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
️معاون توسعه مديريت و منابع استاندار:

تعمير و تجهيز نمازخانه‌هاي فرمانداري‌ شهرستان‌هاي استان در دستور کار قرار گيرد

کد خبر: 155464 تاریخ انتشار: 1399/12/04
نمایش: 2009
اخبار
️معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري گفت: فرمانداران شهرستان‌هاي استان از محل اعتبارات عمراني سال ۱۴۰۰ بخشي را به تعمير و تجهيز نمازخانه‌هاي فرمانداري‌ها اختصاص دهند.
ليلا محمديان چهارم اسفند ماه در جلسه شوراي فرهنگي استانداري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر برگزاري هر چه با شکوه‌تر برنامه‌هاي فرهنگي پيش رو در استان، اظهار کرد: فضاي‌سازي در اجراي برنامه‌هاي فرهنگي نقش بسزايي در ايجاد انگيزه و روحيه  در شرکت‌کنندگان اين برنامه‌ها دارد لذا نياز است استانداري و فرمانداري‌هاي تابعه اهتمام ويژه‌اي نسبت به فضاسازي داشته باشند.

معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري افزود: فرمانداران شهرستان‌هاي استان از محل اعتبارات عمراني سال ۱۴۰۰ بخشي را به تعمير و تجهيز نمازخانه‌هاي فرمانداري‌ها اختصاص دهند.

وي با اشاره به انتخابات پيش‌رو خاطر نشان کرد: فضاسازي و اطلاع‌رساني در اين خصوص از اهميت بسزايي برخوردار است، تمامي کارکنان استانداري و فرمانداري‌هاي تابعه در راستاي اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و مناسبت‌هاي پيش‌رو همکاري لازم را داشته باشند. 

محمديان تاکيد کرد: فرمانداران شهرستان‌هاي جديدالتاسيس اعتبارات ويژه‌اي براي جبران کمبود‌ها، حل مشکلات و تجهيزات مورد نياز براي برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي در نظر بگيرند.

گفتني است، در اين جلسه فرماندار شهرستان سامان گزارشي از اقدامات انجام شده در راستاي اجراي برنامه‌هاي فرهنگي در اين جلسه ارائه داد و معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري در پايان از اقدامات فرمانداري اين شهرستان در راستاي اجراي برنامه‌هاي فرهنگي تشکر کرد. 

همچنين اعضا شوراي فرهنگي استانداري چهارمحال و بختياري گزارشي از اقدامات انجام گرفته در حوزه فرهنگي ارائه دادند.

در پايان نيز از فعالان و ياوران نماز در استانداري چهارمحال و بختياري تقدير به‌عمل آمد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07