پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار:

طرح آبرساني به ۱۲ روستاي چهارمحال و بختياري افتتاح شد

کد خبر: 155467 تاریخ انتشار: 1399/12/06 01:09:02
نمایش: 2512
اخبار
️معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري از افتتاح و بهره‌برداري ۱۲ پروژه‌ آبرساني روستايي در استان خبر داد و گفت: با بهره‌برداري از اين طرح‌ها حدود ۲۰ هزار روستايي از آب شرب سالم بهره‌مند مي‌شوند.
مجيد نظري ۵ اسفندماه در آئين بهره‌برداري از ۱۲ پروژه آبرساني روستايي در چهارمحال و بختياري که با حضور ويدئو کنفرانسي وزير نيرو برگزار شد با تاکيد بر اينکه در پويش "الفب ايران" هر هفته تعدادي از پروژه‌هاي حوزه آب و برق کشور افتتاح مي شوند، اظهار کرد: رفع محروميت در روستاها تا پايان دولت تدبير و اميد ادامه دارد.

معاون عمراني استاندار چهارمحال و بختياري افزود: با افتتاح از اين ۱۲ طرح آبرساني، ۸۷ ليتر بر ثانيه آب آشاميدني سالم و بهداشتي در دسترس ۲۰ هزار نفر از روستائيان استان قرار مي‌گيرد که اين پروژه‌ها شامل سه مجتمع آبرساني روستايي و پنج پروژه تک روستايي است.

وي خاطر نشان کرد: در ۱۲ پروژه آبرساني براي روستاهاي چهارمحال و بختياري هفت کيلومتر خط انتقال و ۴۰ کيلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرساني صورت گرفته است.

نظري در پايان گفت: اجراي پروژه‌هاي عمراني در راستاي رفع محروميت در روستاها از اهميت بالايي برخوردار است و بايد اين امر با جديت دنبال شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07