پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

چهارمحال و بختياري از استان‌هاي پيش‌رو در مدرسه‌سازي است

کد خبر: 155468 تاریخ انتشار: 1399/12/06 01:11:55
نمایش: 1569
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به جايگاه اين استان در رده سيزدهم رتبه‌بندي مدرسه‌سازي خيري کشور گفت: اين استان جزو مناطق پيش‌رو کشور در مدرسه‌سازي به‌شمار مي‌رود.
اقبال عباسي روز سه‌شنبه در بيست و دومين جشنواره خيرين مدرسه‌سازي که به صورت ويدئو کنفرانس با حضور معاونان رييس‌جمهوري، وزير آموزش و پرورش و خيرين مدرسه‌ساز برگزار شد، تاکيد کرد: با تلاش خيران نيک‌انديش چهارمحال و بختياري، اين استان به تناسب جمعيت و با لحاظ مشکلات اقتصادي کنوني توانسته است نسبت به استان‌هاي برخوردار ايران در جايگاه مطلوبي قرار گيرد.

وي افزود: مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط با مدرسه‌سازي و ساير طرح‌هاي خيري در چهارمحال و بختياري موظفند جذب کمک‌هاي خيرين بومي و غيربومي را در دستور کار خود قرار دهند.

عباسي تصريح کرد: دولت تدبير و اميد سهم خود را در کنار خيران به‌ويژه در حوزه مدرسه‌سازي به‌خوبي ايفا کرده است.

وي يادآور شد: امسال ۵۴۰ ميليارد ريال خارج از رديف‌هاي بودجه‌اي در چهارمحال و بختياري براي تکميل طرح‌هاي نيمه‌تمام مدرسه‌سازي اختصاص داده شده است.

عباسي اظهار داشت: خيران با سرمايه‌گذاري در طرح‌هاي مدرسه‌سازي ضمن فراهم کردن بستر آموزش، علم، دانش، رشد و ترقي دانش‌آموزان، زمينه افزايش قدرت ملت ايران در جهان را فراهم مي‌کنند.

گفتني است در اين آيين از ۲۰ خير چهارمحال و بختياري که در سال‌جاري براي اجراي طرح‌هاي مدرسه‌سازي مشارکت و سرمايه‌گذاري کرده‌اند قدرداني شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07