پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

راه‌آهن و تامين آب از مهمترين طرح‌هاي چهارمحال و بختياري است

کد خبر: 155612 تاریخ انتشار: 1399/12/24
نمایش: 1714
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: طرح‌هاي راه‌آهن مبارکه به سفيددشت به شهرکرد، راه ‌سازي و تامين آب آشاميدني محور بن به بروجن از مهم‌ترين طرح‌هاي اين استان است.
اقبال عباسي شامگاه يکشنبه در دهمين ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط با اين طرح‌ها موظفند هر چه سريع‌تر نسبت به تکميل و بهره‌برداري از طرح‌هاي مربوطه اقدام کنند.

وي افزود: خوشبختانه در نشست اخير با معاون رييس‌جمهوري و رييس سازمان برنامه و بودجه کشور، مشکلات اعتباري جاده‌ها و ساير طرح‌هاي استان رفع شد.

عباسي تصريح کرد: براي استفاده از بودجه سال‌جاري تا پايان تير ماه سال آينده فرصت است و در صورت هزينه‌ کرد اعتبارات در اين مدت، مي‌توان براي اختصاص بودجه از محل ساير رديف‌هاي اعتباري پيگيري و اقدام کرد.

وي با اشاره به جابه‌جايي ايستگاه راه‌آهن مبارکه به سفيددشت به شهرکرد يادآور شد: براي احداث اين ايستگاه نبايد هيچ‌گونه تاخيري انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: مصوبات ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي حکم قانون را دارد و هيچ مدير و مسوولي حق جلوگيري از اجرايي شدن مصوبات و طرح‌هاي مرتبط با اين ستاد را ندارد.

وي با اشاره به محفوظ بودن حق و حقوق تمامي دستگاه‌هاي اجرايي واقع در مسير اجراي طرح‌هاي مهم چهارمحال و بختياري گفت: مشکلات احتمالي مربوط به اين طرح‌ها هنگام اجراي پروژه‌ها رفع مي‌شود.

عباسي تاکيد کرد: مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط در استان آخرين وضعيت پيشرفت طرح‌هاي راه‌آهن، راه ‌سازي و تامين آب آشاميدني محور بن به بروجن به‌عنوان پروژه‌هاي پيشران در توسعه استان را به مردم اطلاع‌رساني کنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مشکل پرداخت حقوق آب‌داران شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري افزود: تعيين تکليف وضعيت اين کارگران در اولويت برنامه‌هاي مسوولان اين شرکت قرار گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07