پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۳۰ کيلومتر از خطوط لوله نفت واقع در شهرستان اردل ترميم مي‌شود

کد خبر: 155733 تاریخ انتشار: 1400/01/19 22:42:10
نمایش: 2444
اخبار
️مشاور ارشد وزير نفت گفت: به منظور جلوگيري از بروز حادثه، ۳۰ کيلومتر از خطوط لوله نفت مارون به اصفهان واقع در شهرستان اردل به زودي ترميم مي شود.
بهروز نعمتي روز پنجشنبه در سفر به استان چهارمحال و بختياري و حضور در نشست بررسي مشکلات آلودگي نفتي منطقه ميانکوه شهرستان اردل افزود: بنا بر اين بود تا قبل از عيد سفري به استان چهارمحال و بختياري و منطقه ميانکوه داشته باشيم تا با ارزيابي کارشناسي در راستاي جبران مطالبات مردمي اقدام شود که اين سفر به زمان حال موکول شد.

وي با قبول اثرات آلودگي نفتي بر منطقه و معيشت مردم، در عين حال بر منطقي شدن خسارت‌ها و ارزيابي کارشناسانه آن تاکيد کرد و گفت: خسارت‌هايي که از سوي استان چهارمحال و بختياري اعلام شده بايد منطقي شود و تعادل بين درخواست مردم و بررسي‌هاي انجام شده از سوي وزارت نفت ايجاد شود.

نعمتي، تامين منافع مردم و جبران خسارت‌ها را مورد تاکيد قرار داد و افزود: جبران خسارت‌ها و کمک به مردم، نيازمند همکاري‌هاي دو جانبه دستگاه هاي استاني و وزارت نفت است.

مشاور ارشد وزير نفت با بيان اينکه اين نهاد بنا بر رفع مشکل مردم ميانکوه دارد، خاطر نشان کرد: در اين ميان بايد نظرات و ارزيابي‌هاي کارشناسي وزارت نفت نيز ديده شود و بر اساس نظرات دو طرف خسارت‌ها ارزيابي و سپس نسبت به جبران آن اقدام شود.

گفتني است، جبران خسارت‌هاي وارده در منطقه ميانکوه، تعويض لوله، احداث ديواره در مسير خطوط لوله، احداث پايگاه امدادي و پيگيري براي پيک هوشمند زيرمجموعه پايگاه امداد از مصوبات اين نشست بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07