پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

تهديدها را بايد به فرصت تبديل کرد

کد خبر: 156962 تاریخ انتشار: 1400/09/04
نمایش: 1348
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: شناسايي پيکر شهيدان پس از ۳۰ تا ۴۰ سال يک انقلاب معنوي و نتيجه استقامت مادر و پدر اين شهيدان و پاسخ ازخودگذشتگي و فداکاري آنان است.
غلامعلي حيدري روز پنجشنبه در آيين يادواره شهدا و پنج شهيد گمنام و گرامي‌داشت شهيدان تازه شناسايي شده شهرکيان شهرستان شهرکرد تاکيد کرد: در مقابل استقامت مادر و پدر اين شهيدان سر تعظيم فرود مي‌آوريم.

وي افزود: اين انقلاب و معنويت تا مدت‌ها در اين شهر و مکان مي‌ماند و براي من به‌عنوان نخستين جلسه کاري، يک غنيمت به‌شمار مي‌رود.

حيدري شناسايي تهديدها و تبديل آن به فرصت را ضروري اعلام و تصريح کرد: اين مهم در دوران دفاع مقدس انجام و تهديدها به فرصت و جبهه‌هاي حق عليه باطل به دانشگاه انسان‌سازي تبديل شد.

وي نگاه عبادي و معنوي به کار را عامل تبديل تهديدها به فرصت‌ها دانست و يادآور شد: توفيق خدمتگزاري به مردم مظلوم و نجيب چهارمحال و بختياري را افتخار مي‌دانم.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: با اتحاد، انسجام و توکل به خدا از گروه‌گرايي پرهيز شود تا بتوان نتيجه مديريت جهادي را به‌خوبي درک و مشاهده کرد.

حيدري تاکيد کرد: مسئولان مراقب باشند به مردم ولايت‌مدار، مظلوم و ولايي فخرفروشي نکنند و مردم نيز براي موفقيت مديران دعا کنند.

گفتني است، شهيد رستم علي‌بابايي شهرکي فرزند سلطانعلي متولد۱۳۵۲ از شهرکرد به جبهه اعزام شد و در تاريخ ۲۸ فروردين‌ماه ۱۳۶۷ در تک دشمن در فاو به فيض شهادت نائل آمد و پيکر پاکش در منطقه بر جاي ماند و براساس آزمايش‌هاي DNA هويت اين شهيد که در گلزار شهداي گمنام بردخون شهرستان دَير آرميده، بعد از ۳۳ سال شناسايي شده است.

شهيد اسکندر مومني شهرکي فرزند فتح‌الله متولد ۱۳۴۱ از شهرکرد به جبهه اعزام شد و در تاريخ ۳۱ تيرماه ۱۳۶۱ در عمليات رمضان به فيض شهادت نائل آمد و پيکر پاکش به‌عنوان شهيد گمنام در سال ۱۳۹۶ در بخش مرکزي شهرستان بوئين و مياندشت اصفهان در شهر افوس دفن آرميد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07