پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

بسيج مصداق وحدت، انسجام و برادري است

کد خبر: 156972 تاریخ انتشار: 1400/09/05
نمایش: 1423
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با گراميداشت ياد و خاطره شهدا و قدرداني از تلاش همه ايثارگران گفت: بسيج مصداق رسيدن به وحدت، انسجام و برادري به‌شمار مي‌رود.
غلامعلي حيدري شامگاه جمعه در گردهمايي تحکيم وحدت و وفاق استاني در محل مصلامي امام خميني(ره) با قدرداني از ابتکار وحدت‌بخش امام جمعه شهرکرد در برگزاري اين گردهمايي تاکيد کرد:‌ وحدت، انسجام و برادري معجزه مي‌کند و بسيج مصداق اين امر است.

وي با اشاره به تبديل تهديدهاي مختلف به فرصت از سوي مردم افزود: جنگ تحميلي بزرگ‌ترين تهديد بود که به فرصت تبديل شد و اکنون عهدنامه دولت سيزدهم بهترين فرصت براي خدمت‌رساني است.

حيدري پذيرفتن مسئوليت در شرايط کنوني را رفتن به اردوي جهادي براي ايجاد تحول اعلام و تصريح کرد: با استفاده از تکنولوژي روز و فاصله از مسائل حاشيه‌اي، مي‌توان گام‌هاي بلندي براي خدمت به مردم برداشت.

وي يادآور شد: الزام عملي به نظام جمهوري اسلامي، توجه به نيازهاي اولويت‌دار مردم به‌ ويژه محرومان و اقشار آسيب‌پذير و تلاش براي رفع مشکلات آنان، ارج نهادن و خدمت بي‌منت به مردم، خدمت جهادي، گره‌گشايي با محوريت وحدت براي رفع مشکلات استان و اهتمام در تامين حقوق عاميانه مردم، فسادستيزي، نفي مطلق روابط ناسالم اداري و شناسايي زمينه‌هاي فساد و تعارض منافع و اقدام قاطع و سريع در راستاي رفع آن، قانون‌گرايي، پاسخ‌گويي، شفافيت، انضباط مالي، طهارت اقتصادي و پرهيز از اشرافيت جزو مهم‌ترين بندهاي عهدنامه دولت سيزدهم با مردم است.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: توليدمحوري و اهتمام براي رفع موانع توليد، حمايت از کالاي ايراني، شناسايي تمامي ظرفيت‌هاي اقتصادي استان و استفاده و فعال‌سازي کامل آن‌ها، بهره‌گيري از فناوري اطلاعات و ابتکارات دانش‌بنيان در چابک‌سازي نظام اداري و تبديل آن به ابزاري به‌منظور تسهيل در امور مرتبط با مردم ديگر عهد دولت سيزدهم با مردم است.

به گفته وي، شايسته‌سالاري خدمت‌گزاران، توسعه ارتباط با آحاد مردم، رعايت کرامت مردم، تعامل با رسانه‌هاي گروهي، احترام به افکار عمومي، تمهيد و تامين شرايط مناسب براي مشارکت مردم به‌خصوص صاحب‌نظران، نخبگان و کارآفرينان با هدف رسيدن به ايران قوي از ديگر بندهاي عهدنامه دولت سيزدهم با مردم به‌شمار مي‌رود.

وي کمک مردم را عامل اصلي در دستيابي به موفقيت دانست و گفت: وام‌دار و منت‌دار هيچ گروهي نيستم اما با برقراري تعامل، به تمامي اقشار چهارمحال و بختياري خدمت مي‌کنم.

حيدري حفظ حرمت و کرامت انساني افراد و مردم‌محوري مديران را در دستور کار خود اعلام و تاکيد کرد: تمامي امور با وحدت و همدلي انجام خواهد شد.

وي با اشاره به اعمال تحريم‌هاي ظالمانه عليه جمهوري اسلامي و وجود مشکلات اقتصادي در جامعه افزود: استفاده از امکانات دولتي، ظرفيت بنيادها و توان بخش خصوصي به‌طور ويژه در دستور کار قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري اعتمادسازي براي بخش خصوصي و استفاده از ظرفيت آن براي ايجاد اشتغال و به‌کارگيري جوانان را ضروري اعلام و تصريح کرد: توجه به بخش‌هاي کشاورزي، دامپروري، صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي، گردشگري و بوم‌گردي، کشت گياهان دارويي و توسعه باغ‌ها در زمين‌هاي شيب‌دار از اولويت‌هاي مهم اجرايي در استان به‌شمار مي‌رود.

وي يادآور شد: تلاش براي خروج چهارمحال و بختياري از بن‌بست و ايجاد کريدور ارتباطي در اين استان و جذب سرمايه‌گذاران به‌منظور توسعه صنايع کوچک مورد توجه قرار مي‌گيرد.

حيدري اظهار داشت: هم‌اکنون جنگ نظامي در کشور وجود ندارد اما با توجه به بخش توليد مي‌توان در جنگ اقتصادي به موفقيت رسيد و پيروز شد.

وي گفت: در همين راستا با پرداخت تسهيلات بانکي و فراهم کردن فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري مي‌توان علاوه بر فراهم کردن زمينه رونق و جهش توليد، نقشه‌هاي دشمنان را خنثي کرد.

حيدري تاکيد کرد: مشتاقانه در مناطق مختلف چهارمحال و بختياري حضور مي‌يابم و علاوه بر ديدار با مردم، از توليدات آنان در بخش‌هاي مختلف حمايت مي‌کنم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07