پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

کنترل تردد از مرزهاي کشور ضروري است

کد خبر: 156999 تاریخ انتشار: 1400/09/06
نمایش: 1459
اخبار
رئيس جمهور با تاکيد بر جديت و دقت در کنترل مرزهاي زميني، هوايي و دريايي، گفت: کنترل تردد از مرزها بويژه مرزهاي شرقي کشور ضروري است و بايد در کنار قرنطينه با دقت و حساسيت انجام شود.
آيت الله رئيسي روز شنبه در جلسه ستاد ملي مقابله با کرونا و ارتباط ويدئوکنفرانس با استانداران سراسر کشور ضمن قدرداني از تلاش و فداکاري کادر بهداشت و درمان و همه دست اندرکاران مقابله با کرونا و نيز همت و همراهي مردم در امر واکسيناسيون، خاطرنشان کرد: خارج شدن همه شهرها از وضعيت قرمز کرونايي در اين مقطع، از آثار تزريق ۸۴ درصدي دوز اول و حدود ۷۰ درصدي دوز دوم واکسن کرونا است و اين کار بايد تا رسيدن به شرايط مطلوب و اطمينان بخش ادامه يابد.

رئيس جمهور با قدرداني صميمانه از همراهي و همکاري مردم با دولت در رعايت شيوه‌نامه هاي بهداشتي، بر ضرورت تامين داروهاي مورد نياز مردم تاکيد کرد و گفت: تامين دارو از اولويت هاي اصلي دولت است. 

آيت الله رئيسي همچنين بر تزريق دوز سوم واکسن براي کادر درمان و افراد مسن و داراي بيماري زمينه‌اي تاکيد کرد و از شهرداري‌ها و مسئولين شهري خواست نسبت به رعايت اصول بهداشتي در ناوگان حمل و نقل بين شهري بويژه مترو و اتوبوس حساس باشند.

دکتر رئيسي با تاکيد بر رعايت اصول و شيوه نامه‌هاي بهداشتي، گفت: براساس توصيه متخصصين؛ مراعات دستورالعمل‌هاي بهداشتي و پرهيز از دورهمي‌ها و عادي انگاري همچنان ضروري است، لذا نبايد از آن غفلت شود.

رئيس جمهور با ابراز خرسندي از فراهم شدن زمينه بازگشايي حضوري مدارس، تصريح کرد: براساس گزارش‌هاي رسيده تعدادي از مدارس از تجهيزات و تهويه مناسب برخوردار نيستند که بايد به سرعت پيگيري و برطرف شود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07