پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

هيچ گونه محدوديتي براي تامين کالاهاي اساسي وجود ندارد

کد خبر: 30959 تاریخ انتشار: 1397/08/15 10:29:35
نمایش: 2933
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه هيچ گونه محدوديتي در خصوص تامين کالا در اين استان وجود ندارد، گفت: نهاده هاي دامي و طيور با قيمت مصوب دولتي بطور مستمر بين توليد کنندگان و بهره برداران استان توزيع مي شود.
اقبال عباسي روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظيم بازار استان اظهار داشت:در نيمه نخست امسال با مديريت صحيح، مشکلي در تامين کالاي اساسي استان بوجود نيامد.

وي با تاکيد بر تامين مايحتاج ضروري در استان به مردم اطمينان خاطر داد که کالاهاي مهم و اساسي مورد نياز تا پايان سال تامين و دخيره سازي شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه هيچ گونه کمبود کالا در استان وجود ندارد، افزود: اين استان علاوه بر تامين نياز داخلي ، توليد مازاد بر مصرف برخي از مواد پروتئيني و لبني را به استانهاي همجوار ارسال مي کند. 

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست با بيان اينکه آرامش در بازار استان حاکم است، اظهار داشت: امسال 40 هزار و 400 مورد بازرسي از اصناف مختلف استان انجام شده است.

سيد نعيم امامي افزود: از اين تعداد بازرسي يکهزار و 200 مورد پرونده تشکيل و 11 ميليارد ريال نيز براي صنوف متخلف جريمه صادر شد.

وي به وصول يکهزار و 500 مورد شکايت مردمي از اصناف مختلف استان در سال جاري اشاره کرد و گفت: بيش از 30 درصد از شکايت مردمي منجر به تشکيل پرونده و اعمال قانون شده است.

تعيين قيمت نان آزادپزي در هفته جاري ، توزيع گوشت مرغ منجمد و مرغ گرم بدون واسطه با کمتر از قيمت بازار ، از مصوبات ستاد تنظيم بازار استان بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07