پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري خواستار نظارت بر طرح هاي عمراني شد

کد خبر: 30997 تاریخ انتشار: 1397/08/24
نمایش: 2711
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به بي توجهي نسبت به رعايت استانداردهاي لازم در اجراي برخي طرح هاي عمراني، خواستار تشديد نظارت ها در اين حوزه شد.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در نشست شوراي برنامه ريزي و توسعه استان افزود: ارزيابي هايي که از سوي کارگروه نظارت شوراي فني استان انجام گرفته از وجود برخي اشکالات و بي توجهي به استانداردهاي موجود در اجراي برخي طرح هاي عمراني استان حکايت دارد.

وي ادامه داد: بر همين اساس ضروري است تا در اجراي طرح ها دقت و نظارت بيشتري صورت گيرد تا ضمن جلوگيري از هدر رفت منابع، ايمني ساختمان ها نيز تامين شود.

عباسي همچنين با اشاره به وجود يک هزار و 715 طرح عمراني نيمه کاره در استان تصريح کرد: براي تکميل اين تعداد طرح نيازمند ياري خيرين و بخش خصوصي هستيم.

نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين نشست، تعلل در اجراي طرح ها را عامل نارضايتي عمومي دانست و گفت: هرچند دولت با تنگناهايي مواجه هست، اما طرح هايي که براي مردم حياتي و ضروري است با سرعت بيشتر اجرا شود.

محمد خالدي با اشاره به مشکل تامين آب شرب مردم شهرستان لردگان افزود: اجراي طرح هاي آبرساني از مهمترين طرحهايي است که در سالهاي گذشته بخوبي اجرا نشده و مي طلبد تا در اولويت طرح هاي استان قرار گيرد.

نماينده مردم شهرستانهاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي بر تکميل طرح هاي نيمه تمام استان، تاکيد کرد و در عين حال آغاز طرح هاي جديد در مناطق محروم استان را ضروري دانست.

علي کاظمي باباحيدري با اشاره به مساعدت مجلس در اختصاص 5 هزار ميليارد تومان اعتبار براي تکميل طرح هاي نيمه تمام کشور اظهار داشت: يکي از مهمترين موارد در اصلاح بودجه 97 توجه به تکميل طرح هاي نيمه تمام است.

وي، اعتماد عمومي را مهمترين سرمايه نظام و دولت دانست و گفت: همگان بايد بکوشند تا اين اعتمادي که در سالهاي گذشته کمرنگ شده است دوباره تقويت و پررنگ شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07