پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

کتابخانه هاي چهارمحال و بختياري رتبه برتر انجمن هاي کشور را کسب کرد

کد خبر: 30999 تاریخ انتشار: 1397/08/24
نمایش: 2511
اخبار
چهارمحال و بختياري همزمان با روز کتاب و کتابخواني، به عنوان استان برتر در حوزه انجمن هاي کتابخانه هاي عمومي کشور شناخته شد.
استاندار چهارمحال و بختياري پنجشنبه شب به عنوان رئيس انجمن کتابخانه هاي عمومي استان در اين زمينه تجليل شد که جايزه برترين استان به معاون امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري به نمايندگي از استاندار اهدا شد.

مديرکل کتابخانه هاي عمومي چهارمحال و بختياري گفت: انجمن هاي استان از فعال ترين انجمن هاي کشور است که در تقويت فرهنگ کتابخواني و اجراي برنامه در حوزه ارتقاي جايگاه کتابخواني فعاليت هاي موثري داشته است.

فرهاد خليل مقدم روز جمعه در گفت وگو با ايرنا افزود: سرانه کتابخانه هاي عمومي در استان در حدود 3 متر است که از ميانگين کشوري بالاتر است.
وي ادامه داد: زمينه بهره مندي نابينايان از فضاي کتابخانه اي استان نيز بخوبي فراهم شد و 300 عضو روشن دل عضو کتابخانه هاي عمومي هستند.

خليل مقدم، رشد 12 درصدي اعضاي کتابخانه هاي عمومي استان، رشد 12 درصدي جذب کودکان به کتابخانه ها، اضافه کردن 35 هزار نسخه کتاب جديد به منابع کتابخانه اي، توزيع کتاب در مناطق روستايي، جذب کمک هاي نقدي و غيرنقدي خيران و شاداب سازي 86 درصد از فضاهاي کتابخانه اي استان را از مهمترين فعاليت انجام شده در استان عنوان کرد.

در اين مراسم که در تالار وحدت پايتخت برگزار شد، استانهاي مازندران و يزد نيز جزو انجمن هاي برتر معرفي شدند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07