پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال و بختياري اعلام کرد:

برخورد قانوني با عوامل گران فروشي گوشت قرمز

کد خبر: 31006 تاریخ انتشار: 1397/08/28
نمایش: 2910
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري گفت: علت گراني گوشت قرمز در بازار اين استان بررسي و نتيجه آن براي رسيدگي به ستاد تنظيم بازار اعلام شود تا با عوامل گران فروشي اين کالا برخورد قانوني شود.
الله کرم نصيري روز يکشنبه در کارگروه تنظيم بازار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: اعضاي اين کارگروه تا هفته آينده قيمت گوشت قرمز از زمان کشتار تا عرضه در بازار را ارزيابي و ارائه کنند.

وي افزود: برخورد با گران فروشي و مجازات متخلفان در بازار چهارمحال و بختياري در دستورکار اعضاي کارگروه تنظيم بازار چهارمحال و بختياري قرار گرفته است.

نصيري تصريح کرد: همچنين نظارت ها در چرخه عرضه گوشت قرمز با نرخ دولتي از زمان اختصاص به عاملان فروش تا هنگام رسيدن به مصرف کنندگان تشديد شود.

وي يادآور شد: در صورت وجود تخلف در خصوص دريافت گوشت با قيمت دولتي و فروش آن به قيمت آزاد ، عوامل شناسايي مي شوند و با آنان برخورد جدي خواهد شد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: تحريم هاي ظالمانه اعمال شده عليه جمهوري اسلامي ايران از سوي آمريکا، هيچ تاثيري بر بازار نداشته است و مواد اوليه مورد نياز مردم به اندازه کافي و به موقع تامين شده است.

نصيري تاکيد کرد: کارخانه هاي توليد خوراک دام آبزيان چهارمحال و بختياري پس از تامين نيازهاي استان مي توانند مازاد توليدات خود را به خارج از کشور صادر کنند.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري نيز گفت: تامين کالا در اين استان با مشکل مواجه نيست و در شرايط کنوني بازار چهارمحال و بختياري آرام و تمامي اقلام اساسي مردم در انبارها موجود است.

سيد نعيم امامي تصريح کرد: به منظور کنترل قيمت کالاها و جلوگيري از گران فروشي در بازار چهارمحال و بختياري بازرسي هاي مستمر از واحدهاي صنفي صورت مي گيرد.

وي گفت: تامين ميوه در بازار در دستورکار اصلي مسئولان چهارمحال و بختياري نيست اما تامين مواد پروتئيني از مهمترين اولويت هاي اين استان است.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: به تازگي 9 هزار و 116 حلقه انواع لاستيک خودرو به استان اختصاص يافت که هنگام اختصاص لاستيک هاي دولتي به متقاضيان واجد شرايط بايد لاستيک هاي کهنه باز و تعويض شود.

وي يادآور شد: هيچ گونه افزايش قيمت لاستيک به خصوص در خودوهاي سواري وجود نخواهد داشت.

مردم مي توانند گران فروشي، کم فروشي و يا ساير تخلفات مرتبط با کارگروه تنظيم بازار چهارمحال و بختياري را به تلفن 124 اطلاع دهند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07