پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

يک ميليارد ريال تسهيلات براي نوسازي هر واحد بافت فرسوده پرداخت مي شود

کد خبر: 31238 تاریخ انتشار: 1397/10/06
نمایش: 2162
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: براي بازسازي و نوسازي هر واحد مسکوني در بافت فرسوده مناطق مختلف استان ، يک ميليارد ريال تسهيلات بانکي پرداخت خواهد شد.
اقبال عباسي شامگاه چهارشنبه در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: از اين ميزان تسهيلات 400 ميليون ريال با نرخ 6 درصد و 600 ميليون ريال با بهره 18 درصد است.

وي افزود: سهميه چهارمحال و بختياري در اجراي اين طرح يکهزار و 851 واحد مسکوني است.

عباسي تصريح کرد: مردم، پيمانکاران، شهرداران و فرمانداران شهرستان هاي 9 گانه چهارمحال و بختياري بايد اطلاعات کافي را در اين زمينه کسب کنند.

وي يادآور شد: اطلاع رساني به شرکت هاي انبوه سازان و سرمايه گذاران باعث مشارکت آنان با مالکان بافت فرسوده در اجراي اين طرح مي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين در خصوص استفاده از پساب تصفيه خانه فاضلاب شهرکرد اظهار داشت: مراحل تخصيص به متقاضيان در قالب يک طرح ابلاغ و مشخص شود.

وي گفت: پس از انجام اين مراحل ، طرح مورد نظر به يک سرمايه گذار واگذار شود تا پساب‌ را جمع آوري کرده و به مقدار مورد نياز به طرحهاي صنعتي و نيمه صنعتي متقاضي استفاده از پساب به فروش برساند.

عباسي همچنين تاکيد کرد: مديران دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي موظفند برنامه ‌هاي خود در رابطه با اين ستاد را به دبيرخانه ارائه کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07