پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار خواستار شد:

پرداخت تسهيلات اشتغالزايي چهارمحال و بختياري هدفمند شود

کد خبر: 31297 تاریخ انتشار: 1397/10/16
نمایش: 1951
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر پرداخت هدفمند تسهيلات اشتغالزايي گفت : براي جلوگيري از انحراف در استفاده از تسهيلات اشتغالزايي بايد پرداخت ها هدايت شده باشد.
اقبال عباسي شامگاه شنبه در کارگروه اشتغال چهارمحال و بختياري گفت: چهارمحال و بختياري با سهميه 3 هزار و 140 ميليارد ريالي در تسهيلات اشتغال روستايي و عشايري رتبه نخست کشور را دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري  با اشاره به اهميت توانمندسازي در بحث اشتغال، بيان کرد: جهاد دانشگاهي استان با ارائه آموزش‌هاي تخصصي، مشاوره شغلي و پشتيباني، متقاضيان را مهياي راه اندازي کسب و کار کند.

وي اضافه کرد: فرمانداران شهرستان هاي نه گانه نيز در جلسات خود با موضوع اشتغال، از ظرفيت جهاد دانشگاهي استان در جهت رفع موانع  استفاده کنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود تصريح کرد: مديران دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري عملکرد خود را به موقع اطلاع رساني کنند تا مانع از سوءاستفاده عده اي در فضاي مجازي در اين خصوص شوند.

وي يادآور شد : مديران دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري در برابر اخبار کذب و غلط فضاي مجازي سکوت نکنند و براي پاسخگويي شفاف در اين زمينه براي تقويت روابط عمومي ها اقدام لازم را انجام دهند و اطلاع رساني به موقع در کوتاهترين و سريع ترين زمان ممکن صورت گيرد.

🔸رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي چهارمحال و بختياري نيز گفت: نرخ بيکاري استان در پاييز امسال 17 درصد اعلام شده که نسبت به پائيز سال گذشته 4.2 درصد کاهش داشته است.

طهمورث الياسي بختياري تاکيد کرد: اين نرخ در مدت مشابه سال قبل 21.2 درصد بوده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07