پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال و بختياري:

برخورد جدي و قانوني با متخلفان و اخلالگران

کد خبر: 31325 تاریخ انتشار: 1397/10/22
نمایش: 1808
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري 22 دي‌ماه در ستاد تنظيم بازار استان، اظهار کرد: با توجه به لزوم حساسيت بر بازار از جمله توزيع گوشت قرمز منجمد، گرم و گوشت سفيد، بايد برنامه‌ريزي لازم صورت گيرد و نظارت دقيق از زمان توزيع تا عرضه انجام شود.
الله کرم نصيري روز شنبه در يکصد و سي و ششمين کارگروه تنظيم بازار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: مسئولان اين کارگروه موظفند تا نسبت به تشديد نظارت ها بر نحوه توزيع گوشت يارانه اي در بازار استان اقدام کنند.

وي افزود : برخورد جدي و قانوني با متخلفان و اخلالگران اين حوزه، مورد توجه اعضاء و مسئولان کارگروه تنظيم بازار چهارمحال و بختياري قرار گيرد.

نصيري تصريح کرد : کالاهاي اساسي مورد نياز مردم به ويژه گوشت قرمز به ميزان کافي در چهارمحال و بختياري ذخيره شده است.

وي يادآور شد : گراني هاي اخير موجود در بازار کشور و چهارمحال و بختياري ربطي به ميزان کالاهاي موجود در انبارها و بازار ندارد.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري نيز گفت: به منظور ساماندهي شبکه توزيع در بازار استان روند اين شبکه اصلاح و گسترده تر شده است.

سيد نعيم امامي تاکيد کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري هنگام توزيع گوشت يارانه اي در بازار استان بر اين روند نظارت کامل دارند.

وي اظهار داشت: هم اينک 10 محل براي توزيع گوشت مرغ منجمد، 5 مکان براي توزيع گوشت قرمز منجمد و 3 جايگاه براي توزيع گوشت قرمز گرم در چهارمحال و بهتياري پيش بيني و فعال شده است.

امامي تصريح کرد : بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري از هيچ تخلفي در راستاي توزيع گوشت هاي يارانه اي در بازار استان چشم پوشي نخواهد کرد و با متخلفان به شدت و براساس قانون برخورد مي کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07