پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

6 هزار ميليارد ريال خسارت به بخش هاي مختلف چهارمحال و بختياري

کد خبر: 41793 تاریخ انتشار: 1398/01/20
نمایش: 2322
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پنجمين نشست شوراي مديريت بحران چهارمحال و بختياري در سال جاري با حضور وزير راه و شهرسازي گفت:بارش هاي سيل آسا حدود 6 هزار ميليارد ريال خسارت به بخش هاي مختلف استان وارد کرد.
اقبال عباسي روز سه شنبه در پنجمين نشست شوراي مديريت بحران چهارمحال و بختياري در سال جاري با حضور محمد اسلامي وزير راه و شهرسازي با اشاره به مديريت 3 موج بارندگي اخير افزود: استقرار سلسله مراتب اداري در محل خدمت، لغو تمامي مرخصي هاي مسئولان دستگاه هاي اجرايي استان و شهرستان ها و حضور اعضاي شوراي هماهنگي مديريت بحران جزو مهمترين تدابير براي مقابله با خسارت هاي احتمالي ناشي از اين بارش هاست.

عباسي تصريح کرد: شناسايي و تهيه بانک اطلاعاتي ماشين آلات بخش خصوصي و دولتي، جلوگيري از تردد عشاير، استقرار دو فروند بالگرد، تامين سوخت مورد نياز مردم مناطق در معرض خطر به ميزان 20 روز و پُر کردن انبارهاي جمعيت هلال احمر چهارمحال و بختياري از ديگر اقدامات براي مقابله با حوادث احتمالي به شمار مي رود.

وي يادآور شد: بارش هاي سيل آسا حدود 6 هزار ميليارد ريال خسارت به بخش هاي مختلف چهارمحال و بختياري وارد کرد.

رئيس شوراي هماهنگي مديريت بحران چهارمحال و بختياري اظهار داشت: از اين ميزان 2 هزار و 380 ميليارد ريال به بخش کشاورزي، 2 هزار و 490 ميليارد ريال به حوزه زيرساخت و يکهزار و 120 ميليارد ريال به مسکن شهري و روستايي وارد شد.

وي با اشاره به محروميت ها و مشکلات موجود در بعضي از مناطق استان، بويژه دهستان موگويي شهرستان کوهرنگ، تاکيد کرد :خدمات رساني به اين مناطق بايد تسريع مي شود.

عباسي همچنين اقدام رئيس جمهوري آمريکا عليه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را محکوم و تاکيد کرد: اين حرکت استکبار جهاني به معناي عجز و ناتواني در مقابله با نظام جمهوري اسلامي است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07