پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

لزوم توجه به مناسب‌سازي ادارت چهارمحال و بختياري؛ با مديران متخلف برخورد مي‌شود

کد خبر: 42046 تاریخ انتشار: 1398/03/07
نمایش: 2863
اخبار
نشست شوراي راهبري توسعه مديريت استان به رياست اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري و با حضور مديران مربوطه برگزار گرديد.
در نشست روز سه شنبه شوراي راهبري توسعه مديريت چهارمحال و بختياري، مناسب سازي فضاي ادارات در خصوص تردد جانبازان و معلولان يکي از شاخص‌هاي مهم ارزيابي عملکرد دستگاه‌ها مورد بررسي قرار گرفت.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: مناسب سازي ساختمان ادارات براي تردد معلولان و جانبازان بايد مورد توجه ويژه باشد، درحالي که به اين مهم بي توجهي مي شود.

اقبال عباسي با بيان اينکه بي توجهي ۶۷ درصد دستگاه‌هاي اداري استان نسبت به مناسب سازي ادارات پذيرفتني نيست، تصريح کرد: اين موضوع حکايت از بي توجهي مديران به اين موضوع مهم دارد که در همين راستا به دستگاه‌هاي ضعيف تذکر کتبي داده شده تا چنانچه در صدد رفع آن برنيايند به وزارتخانه‌هاي مربوطه انتقال داده مي‌شود.

وي ادامه داد: براي ارزيابي بهتر ادارات و نهادهاي اجرايي کميته‌اي تشکيل مي‌شود و از نزديک نحوه عملکرد اين دستگاه‌ها مورد ارزيابي قرار گيرد تا انتخاب دستگاه‌هاي برتر با صحت بيشتري انجام گيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين از نحوه عملکرد برخي ادارات استان در مديريت ميز خدمت انتقاد کرد و گفت: هدف از برپايي ميز خدمت تسهيل کار ارباب رجوع است اما در برخي ادارات مشاهده مي‌شود که نامناسب ترين افراد را براي تصدي ميز خدمت انتخاب مي‌کنند که نه تنها تسهيلي در روند امور ايجاد نمي‌کند، بلکه چالش آفرين نيز مي‌شود.

عباسي خاطرنشان کرد: مديران بايد بر نحوه عملکرد مجموعه تحت نظر خود با جديت و دقت بيشتري نظارت داشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07