پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

۲۵ ميليارد ريال اعتبار براي مبارزه با مواد مخدر اختصاص يافت

کد خبر: 42136 تاریخ انتشار: 1398/04/03
نمایش: 2612
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در همايش گفتمان سازي اجتماعي شدن مبارزه با مواد مخدر، از اختصاص ۲۵ ميليارد ريال اعتبار از هزينه‌هاي جاري براي امر پيشگيري و مبارزه با موادمخدر در استان خبر داد و گفت: به طرح‌هاي ارائه شده در اين حوزه، پس از بررسي با اولويت‌بندي جهت اجرا بودجه اختصاص داده مي‌شود.
اقبال عباسي عصر دوشنبه در همايش گفتمان‌سازي اجتماعي شدن مبارزه با موادمخدر در چهارمحال و بختياري از اختصاص ۲۵ ميليارد ريال اعتبار از هزينه‌هاي جاري براي امر پيشگيري و مبارزه با موادمخدر در استان خبر داد و گفت: اين اعتبار جهت اجراي طرح‌هاي مطالعه شده و مصوب در کارگروه‌هاي ستاد مبارزه با موادمخدر در زمينه پيشگيري، مبارزه و مقابله است.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بايد خانواده‌ها را از عواقب خطرناک اعتياد آگاه کرد تا همه براي مقابله با مصرف مواد مخدر حساس شوند و براي حل اين معضل بايد مبارزه با موادمخدر را اجتماعي کنيم.

عباسي بر اين نکته اذعان کرد که دولت تدبير و اميد اعتقاد عملي و راسخ بر موضوع اجتماعي کردن مبارزه با مواد مخدر دارد و بر ادامه اين راهکار و راهبرد همچنان تأکيد کرده است.

وي ادامه داد: بايد مطالبه عمومي براي موضوع مبارزه با موادمخدر در بين آحادجامعه شکل بگيرد؛ نبايد اجازه دهيم براي توزيع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان موادمخدر حياط خلوت ايجاد شود، قطعا فراگير شدن مبارزه با موادمخدر در جامعه تأثير بسيار بالايي دارد.

استاندار اضافه کرد:مشارکت مجموعه‌هاي مردمي و سازمان‌هاي مردم نهاد در بخش مقابله و مبارزه با مواد مخدر از جمله موارد مهم و موکد بوده و هست زيرا داشتن جامعه سالم و عاري از هرگونه آسيب اجتماعي يکي از دغدغه‌هاي مهم مسئولان و دلسوزان نظام به شمار مي‌رود.

عباسي با تأکيد بر اينکه استکبار جهاني جهت ضربه زدن به کشور به‌دنبال اعتياد اقشار مختلف به‌ويژه جوانان است، عنوان کرد: استکبار جهاني از جوانان متدين، باسواد، شجاع و توانمند واهمه دارد، بنابراين در تلاش است با موضوعاتي از جمله اعتياد به اين قشر ضربه بزند.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ارائه آموزش‌هاي پيشگيري و پژوهشي در حوزه مبارزه با مواد مخدر و كاهش آسيب‌هاي اجتماعي اولويت بسيار مهمي است.

عباسي اضافه کرد: به طرح‌هاي ارائه شده در حوزه مبارزه با موادمخدر پس از بررسي و تصويب، با اولويت‌بندي جهت اجرا بودجه اختصاص داده مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07