پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري :

حضور حداکثري در کنگره شهدا يک وظيفه است

کد خبر: 42171 تاریخ انتشار: 1398/04/13
نمایش: 3035
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به جايگاه شهدا در جامعه گفت: حضور حداکثري در برگزاري کنگره شهدا و فراهم کردن بستر براي برگزاري هرچه بهتر اين مراسمات يک وظيفه است.

اقبال عباسي شامگاه چهارشنبه در نشست شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت که با حضور فرمانده سازمان بسيج ناحيه عشايري کشور برگزار شد، افزود: بي شک امنيت و آرامش ايران اسلامي، مرهون ايثارگري و از جان گذشتگي شهداي اين مرز و بوم است و بايد تا مي‌توان اين جايگاه را قدر دانست.

وي ادامه داد: احترام به مقام شامخ شهيد و تکريم خانواده‌هاي اين ايثارگران جلوه‌اي از قدرشناسي مردم نسبت به آنهاست که تقويت اين فرهنگ و تبيين آن در جامعه امري واجب و مهم به شمار مي‌رود.

عباسي با اشاره به ميزباني چهارمحال و بختياري در برگزاري کنگره ملي ۱۰ هزار شهيد جامعه عشايري کشور، تصريح کرد: تمام توان و همت خود را به کار گرفته تا مراسمي در خور شأن و شايستگي عشاير غيور کشور برگزار کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري، بهره گيري از حضور عشاير و محوريت آنها در برگزاري اين کنگره ملي را خواستار شد و گفت: برگزاري کنگره‌هاي شهدا با محوريت مردم بايد انجام گيرد و دستگاه‌هاي دولتي بايد نقش سياستگذاري و پشتيباني داشته باشند.

عباسي خاطر نشان کرد: اگرچه زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا نبايد به برگزاري کنگره‌ها و آئين‌هاي بزرگداشت خلاصه شود اما اين برنامه‌ها در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و تبيين اين مهم براي نسل جوان از اهميت بالايي برخوردار است و بايد در برگزاري آن اهتمام جدي به کار گرفت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07