پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار تاکيد کرد:

ضرورت پرداختن و توجه به مسائل فرهنگي چهارمحال و بختياري

کد خبر: 42193 تاریخ انتشار: 1398/04/18
نمایش: 3168
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت :هر چه به مسائل فرهنگي استان پرداخته شود، به همان ميزان به يک ادبيات مشترک به منظور توسعه مسائل فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي دست خواهيم يافت.
اقبال عباسي شامگاه سه‌‌شنبه در نشست هم‌انديشي مسائل فرهنگي و اجتماعي استان، اظهار کرد: هر چه به مسائل فرهنگي استان پرداخته شود به همان ميزان به يک ادبيات مشترک به منظور توسعه مسائل فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي دست خواهيم يافت، از طرفي چالش‌هاي اجتماعي کاهش و استان براي مباحث فرهنگي آماده مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد:بايد شرايطي براي بيان ديدگاه‌هاي صاحبنظران فعال در حوزه فرهنگي و اجتماعي فارغ از نگاه سياسي و جناحي فراهم شود.

عباسي تاکيد کرد: در هر جلسه چند دستور کار با اولويت‌هاي اجتماعي و فرهنگي استان احصا و مورد مطالعه قرار بگيرد، سپس نتايج اين مطالعات و راهکارهاي لازم براي حل آسيب‌هاي اجتماعي و فرهنگي ارائه شود.

وي افزود: سال گذشته 15 ميليارد ريال اعتبار در اختيار حوزه اجتماعي و فرهنگي استان براي انجام پروژه‌هاي تحقيقاتي، آموزشي، پژوهشي، ارتقاي توان جوانان، خانواده‌ها، پيشگيري از اعتياد و ... قرار گرفته است که به هر کدام از آن‌ها مبالغي اختصاص داده شده تا برنامه‌هاي مذکور عملياتي شوند.

عباسي با بيان اينکه در مشکلات و معضلات اجتماعي نبايد همديگر را مقصر بدانيم، تأکيد کرد: مشکلات و مسائل فرهنگي تنها با هزينه و بودجه حل نمي‌شود، بلکه نياز است براي حل آن‌ها با امکانات موجود برنامه‌ريزي خاص صورت بگيرد.

در اين جلسه جمعي از نخبگان فرهنگي و اجتماعي چهارمحال و بختياري به بيان ديدگاه‌ها و نظرات خود در رابطه با آسيب‌ها و معضلات فرهنگي و اجتماعي استان پرداختند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07