پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

هزار تن مرغ در چهارمحال و بختياري آماده توزيع است

کد خبر: 42244 تاریخ انتشار: 1398/04/29
نمایش: 2943
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري از آماده شدن يک هزار تن گوشت مرغ براي عرضه به بازار مصرف استان خبر داد.
الله کرم نصيري روز شنبه در جلسه تنظيم بازار چهارمحال و بختياري از توليد و آماده توزيع ۵۰۰ هزار قطعه مرغ بالاي ۴۰ روز توليدي در مرغداي هاي استان خبر داد و تصريح کرد: با برنامه ريزي انجام شده اين ميزان مرغ گرم با قيمت مصوب هرکيلو  ۱۲۹هزار ريال به صورت گستره در سطح بازار توزيع خواهد شد.

به گفته وي،به منظور تامين مواد پروتئيني استان و تعادل در بازار مصرف روزانه افزون بر ۶۰ تن مرغ گرم  و منجمد در بازار با قيمت مصوب در اين استان توزيع خواهد شد.

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري نيز در اين جلسه  از نظارت کامل بر توزيع مايحتاج مردم به ويژه ماده پروتئيني خبر داد. 

محمد کاظم منزوي ، به نبود محدوديت عرضه گوشت مرغ گرم و سرد  در طول سال جاري اشاره و تصريح کرد: با هماهنگي هاي انجام شده با سازمان جهادکشاورزي، نهاده و خوراک مورد نياز طيور و دام استان با قيمت مصوب تامين و ذخيره سازي شده است. 

وي تصريح کرد: با روند جوجه ريزي در مرغداري هاي استان ، هيچ گونه مشکلي براي تامين گوشت مرغ در طول سال جاري وجود ندارد. 

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري از آغاز گستره توزيع گوشت مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد در  استان خبر داد و تاکيد کرد: با برنامه ريزي هاي انجام شده اين ميزان مواد پروتئيني با نظارت کامل در بازار توزيع مي شود. 

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري افزود: تامين کالا در اين استان به راحتي انجام مي شود و در شرايط کنوني بازار استان آرام و تمامي اقلام اساسي مردم در انبارها موجود است. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07