پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

پيام آزادگي عاشورا با اقبال جهانيان روبرو شده است

کد خبر: 42511 تاریخ انتشار: 1398/06/16
نمایش: 2043
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اثرگذاري قيام سيد و سالار شهيدان (ع)گفت: پيام آزادگي و حقانيت حماسه عاشورا سبب شده تا اقبال مردم حقيقت جوي جهان از اين واقعه ماندگار روز به روز گسترده‌تر شود.

اقبال عباسي  در جمع عزاداران هيات دانش‌آموزي انصارالمهدي شهرکرد اظهار داشت: بيش از يک هزار و ۳۰۰ سال از واقعه عاشورا مي‌گذرد اما رويکرد گسترده جهانيان به نهضت عاشورا همچنان رو به افزايش است و اين پيام آزادگي، مشتاقان بسياري را به سمت خود جلب مي‌کند.

وي ادامه داد: بي‌شک يکي از عوامل ماندگاري نهضت عاشورا،حقانيت قيام امام حسين(ع) و ياران با وفاي ايشان است و در طول تاريخ انسان‌هاي آزاديخواه و با فطرتي حقيقت جو تلاش کرده‌اند تا ارزش‌هاي اين نهضت نسل به نسل تداوم داشته باشد و در سراسر جهان گسترده شود.

عباسي تصريح کرد: نهضت حسيني و واقعه عاشورا چنان بر قلب‌ها تاثير گذاشته که همه ساله با فرا رسيدن ماه محرم، خون پاک شهيدان کربلا در رگ‌هاي تاريخ جوششي تازه پيدا کند و تشنگان حقيقت را شيفته‌تر کند.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تبيين اين اسوه‌هاي ايثار و مقاومت در جامعه امروزي و به ويژه براي جوانان کشور امري ضروري است چرا که با مجهز کردن خود به ارزش‌هاي حماسه کربلا بي‌شک هيچ يک از توطئه‌هاي از دشمن در اين کشور کارساز نخواهد شد.

وي با حضور در جمع مردم شهرکرد 《هيات هاي حسينيه اعظم ، علي اصغر (ع) ، دانش آموزي انصار المهدي (عج) و مسجد امام صادق بازار شهرکرد》 و مردم شهرهاي بن،وردنجان،فارسان و روستاي ده چشمه در مراسم عزاداري ويژه اين شب ها شرکت نمود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07