پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

مديران حق جانبداري از هيچ نامزد انتخاباتي را ندارند

کد خبر: 42864 تاریخ انتشار: 1398/08/14
نمایش: 1622
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اجراي دقيق قانون گفت: مديران استان حق جانبداري له يا عليه هيچ نامزد انتخاباتي را ندارند.
اقبال عباسي شامگاه سه شنبه در نشست با معاونان، مديران کل ستادي، مشاوران استانداري و فرمانداران شهرستان هاي 10 گانه چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: ميزان راي ملت بوده و مسؤلان موظفند امانت‌دار انتخابات باشند.

وي افزود: در نهايت مردم در انتخابات تعيين کننده اصلي هستند و انتخاب حق آنان است.

عباسي تصريح کرد: مسئولان وظيفه دارند انتخابات را با سلامت، امنيت، امانت‌داري و مشارکت بالا برگزار کنند.

وي يادآور شد: ايجاد فضاي آرام و مشارکت بالا در انتخابات بسيار مهم بوده و بايد توجه داشت که دشمنان در حال ايجاد فضاي چندقطبي کاذب و شکاف ميان مردم و بدنبال ناکارآمد نشان دادن نظام و دولت براي دلسرد کردن مردم هستند.‌

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در همين راستا مديران دستگاه هاي اجرايي بايد با حضور در ميان مردم گزارش فعاليت هاي خود و دستاوردهاي نظام و دولت را به مخاطبان ارائه دهند.

وي گفت: مديران کل دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري همچنين با حضور در دفاتر خبرگزاري ها و رسانه هاي گروهي استان و شهرستان ها با اصحاب قلم به گفت و گو بپردازند.

عباسي تاکيد کرد: تمامي مسئولان در حوزه کار، اشتغال و توليد بايد مکمل، همراه و حامي بخش خصوصي، کارآفرينان و سرمايه گذاران در عرصه اقتصادي باشند.

وي قانون را اساس و مبناي رفتار مديران دانست و افزود: تامين امنيت، توسعه، ايجاد اشتغال، رونق حوزه كسب و كار و اصلاح امور اجتماعي با تكيه بر مشاركت مردم از وظايف مهم فرمانداران به شمار مي رود.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: فرصت تعلل در بخش هاي مختلف اين استان وجود ندارد و با ايجاد بسترهاي اشتغال و کاهش نرخ بيکاري به طور يقين شاهد کاهش آسيب هاي اجتماعي و بسياري از معضلات خواهيم بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07