پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال وبختياري:

سازمان‌هاي مردم‌نهاد از سياسي‌کاري دوري کنند

کد خبر: 63087 تاریخ انتشار: 1398/09/19
نمایش: 2799
اخبار
معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به رويکرد اجتماعي NGO گفت: تشکل‌ها و سازمان‌هاي مردم‌نهاد از سياسي‌کاري و اعمال سليقه در فعاليت‌هاي خود دوري کنند.
جعفر مرداني روز سه‌شنبه در جلسه امور جوانان استان افزود: تاکنون در بحث جوانان و تشکل‌هاي مردم‌نهاد در سطح استان به دليل برخي سياسي‌کاري‌ها ، اهداف اين بخش به صورت مطلوب محقق نشده است.

وي، به اعضاي تشکل‌ها و سازمان‌هاي مردم‌نهاد تاکيد کرد: در حوزه فعاليت خود فارغ از هرگونه جهت‌گيري سياسي و اعمال سليقه و علاقه شخصي خود در اين عرصه فعاليت کنند.

به گفته وي، فعاليت اين تشکل‌ها بايد در چهارچوب قوانين و مقررات و برنامه‌هاي مدون با شناسايي و اولويت‌بندي نيازها، ظرفيت‌ها و چالش‌هاي استان در راستاي رشد و توسعه باشد.

مرداني، با تاکيد بر استفاده از ظرفيت تشکل‌هاي مردم‌نهاد در تمام برنامه‌هاي استان اظهار داشت: در اجراي برنامه‌هاي آموزشي، پيشگيري، فرهنگي، درمان و ورزشي بايد از اين ظرفيت استفاده کرد.

وي گفت: هم‌اکنون تمرکز فعاليت اين سازمان‌هاي مردم نهاد در مرکز استان است که بايد چتر فعاليت تشکل‌هاي مردم‌نهاد در سراسر استان گسترش يابد.

معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بحث جوان بودن و جوانگرايي در حوزه تشکل‌ها و سازمان‌هاي مردم
نهاد مورد تاکيد است به گونه‌اي‌ که اصل جوان باوري و جوان ياوري در دولت تدبير و اميد يک رکن اساسي است.

وي اظهار داشت: تشکل‌هاي مردمي بايد مطالبه‌گر به حق و قانوني جوانان در حوزه اشتغال، ازدواج و مسکن باشند و تمام مديران و دستگاه‌هاي اجرايي هم بايد پاسخگوي مطالبات به حق اين تشکل‌ها و جوانان باشند.

مرداني، به تقويت روحيه مشارکت جوانان و گرايش به خرد جمعي، نخبه‌پروري در بين جوانان تاکيد کرد و گفت: جوانان بايد فرصت‌ها و چالش‌ها را شناسايي و به مسوولان منتقل کنند و مسوولان نيز تسهيلگري در حوزه جوانان را داشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07