پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۲۶۱ طرح در چهارمحال و بختياري در دهه فجر بهره‌برداري شد

کد خبر: 73437 تاریخ انتشار: 1398/11/21
نمایش: 2476
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با گرامي‌داشت دهه فجر پيروزي انقلاب اسلامي و ياد و خاطره سردار شهيد سپهبد قاسم سليماني گفت: در دهه فجر امسال‌ ۲۶۱ طرح در اين استان به بهره‌برداري رسيد.

اقبال عباسي روز دوشنبه همزمان با دهمين روز دهه فجر سال‌جاري در حاشيه بهره‌برداري از طرح‌هاي گازرساني صنعتي شهرستان بروجن تاکيد کرد: براي اجراي اين طرح‌ها ۳ هزار و ۷۰ ميليارد ريال اعتبار ملي و استاني تامين و هزينه شد.

وي افزود: با بهره‌برداري و افتتاح طرح‌هاي استان در دهه فجر سال‌جاري زمينه اشتغال مستنقيم ۲ هزار و ۸۰۰ نفر فراهم شد.

عباسي تصريح کرد: از مجموع طرح‌هاي بهره‌برداري و افتتاح شده چهارمحال و بختياري در دهه فجر امسال ۵۵ طرح ملي، ۴۷ طرح استاني و ۱۵۹ طرح مربوط به ساير رديف‌هاي اعتباري است.

استاندار چهارمحال و بختياري يادآور شد: همچنين در دهه فجر سال‌جاري عمليات اجرايي ۴۶ طرح جديد در استان آغاز شد و از اين تعداد اعتبار ۳۳ طرح از منابع ملي و هزينه ۱۳ طرح از ساير رديف‌ها تامين و هزينه مي‌شود.

عباسي گفت: براي اجراي طرح‌هاي کلنگ‌زني چهارمحال و بختياري در دهه فجر سال‌جاري يک‌هزار و ۲۹۰ ميليارد ريال اعتبار پيش‌بيني شده است که از اين مبلغ يک‌هزار و ۲۰ ميليارد ريال از اعتبارات ملي و ۲۷۰ ميليارد ريال از ساير رديف‌هاي اعتباري تامين و هزينه خواهد شد.

وي افزود: با اجراي طرح‌هاي جديد استان در دهه فجر سال‌جاري زمينه اشتغال ۲۴ نفر فراهم مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07