پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مسئولان چهارمحال و بختياري مردم را به ماندن در خانه دعوت کردند

کد خبر: 93629 تاریخ انتشار: 1399/01/09
نمایش: 2503
اخبار
نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرکرد و استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي از مردم اين استان خواستند تا همچنان ماندن در خانه را به عنوان بهترين و امن‌ترين مکان، براي دوري از ابتلا به ويروس کرونا انتخاب کنند.

حجت الاسلام محمد علي نکونام و اقبال عباسي در اين پيام، با تبريک سال نو و اعياد شعبانيه به مردم استان، اعلام کردند: مردم استان همانگونه که مستحضريد کشور عزيزمان در اوج تحريم‌هاي شديد و ظالمانه اقتصادي و دارويي از سوي کشورهاي استکبار جهاني و ممانعت آنها از ارسال وسايل و تجهيزات پزشکي و دارويي، درگير مبارزه با انتشار ويروس کرونا و تامين حفظ سلامتي آحاد ملت است.

در ادامه اين پيام تصريح شده است: اکنون که ويروس کرونا تمامي مرزهاي جغرافيايي را درنورديده و به يک معضل جهاني تبديل شده است، خروج از اين وضعيت بحراني، نيازمند وحدت و همدلي همه مردم با مسئولان و تغيير رفتارهاي اجتماعي است.

در پيام مشترک حجت‎الاسلام محمدعلي نکونام و اقبال عباسي اضافه شده است:  از آنجايي که بنا به توصيه تمامي پزشکان، خانه امن‌ترين جاي ممکن براي پيشگيري از ابتلا به ويروس منحوس کروناست و همچنين اجراي طرح فاصله‌گذاري اجتماعي براي کاهش زنجيره انتقال بيماري کرونا در کشور، لازم است مردم استان به اين توصيه‌ها عمل کرده و با ماندن در خانه به ريشه‌کن شدن اين بيماري کمک کنند.

در اين پيام  تاکيد شده است:  ضمن تشکر از فعالان اقتصادي، اصناف و بازاريان، فعالين اجتماعي، گروه‌هاي مردم‌نهاد، نيروي‌هاي نظامي و انتظامي و بسيج و سپاه، هلال‌احمر، صدا و سيما، اصحاب رسانه و فضاي مجازي و همه عوامل امر که با وجود تمامي مسائل و مشکلات موجود ، همکاري ويژه‌اي در اين خصوص با مسئولان داشته‌اند، قدرداني ويژه‌اي از خدمات کادر درماني و بهداشتي استان تقديم مي‌کنيم که با تلاش شبانه‌روزي خود در راستاي حفاظت از سلامت مردم يک لحظه از تلاش و مجاهدت دست بر نداشته‌اند.

در پايان پيام نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري و استاندار خاطرنشان شده است: اميد است با ياري خداوند متعال، همکاري مردم و تدابير به کار گرفته شده از سوي مسئولان و تلاش کادر درماني هرچه زودتر از شر اين بيماري رهايي يافته و صحت و سلامت نصيب همه مردم به خصوص هم‌استاني‌هاي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07