پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار اعلام کرد:

اقتصاد گردشگري مي تواند چهارمحال و بختياري را متحول کند

کد خبر: 10045 تاریخ انتشار: 1397/01/20 18:10:30
نمایش: 2400
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: توسعه اقتصاد گردشگري مي تواند اين استان را در آينده اي نزديک از نظر اقتصادي متحول کند.
اقبال عباسي تأکيد کرد: با برنامه ريزي و تدوين سند جامع گردشگري زمينه ورود گردشگران به چهارمحال و بختياري فراهم شده است.

 

وي افزود: چهارمحال و بختياري بين دو استان صنعتي اصفهان و خوزستان قرار دارد و مي تواند بخش عمده اي از گردشگران اين دو استان را پوشش دهد.

عباسي تصريح کرد: گردشگران خارجي که براي ديدن آثار تاريخي به اصفهان سفر مي کنند مي توانند از جاذبه هاي طبيعي چهارمحال و بختياري در نزديکترين نقطه به اصفهان ديدن کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به گرماي هوا در جنوب ايران در طول سال بيان داشت: از سوي ديگر وجود هوا پاک و طبعيت بکر استان نيز فرصت لازم براي ورود گردشگران خوزستاني را به اين استان فراهم کرده است.

وي اضافه کرد: با توسعه راه ها و هموار شدن مسيرهاي منتهي به چهارمحال و بختياري اکنون اين استان مي تواند يکي از قطب هاي مهم گردشگري طبيعي در فلات مرکزي ايران باشد.

عباسي فرهنگ و اصالت مردم چهارمحال و بختياري را بي نظير دانست و عنوان داشت: مردم استان از ديرباز مهمان نواز بوده و اين فرهنگ زمينه جذب گردشگران را در نوروز و طول سال فراهم کرده است.

وي در خصوص زمينه سازي امنيت مسافران در چهارمحالو بختياري اظهار کرد: امنيت گردشگران در سطح جاده ها و مراکز تفريحي و گردشگري به خوبي از سوي پليس فراهم شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06