پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري :

درآمد سرانه استان در مقايسه با ميانگين کشور بسيار ناچيز و پائين است

کد خبر: 10095 تاریخ انتشار: 1397/02/06
نمایش: 1751
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: درآمد سرانه اين استان در مقايسه با ميانگين کشور بسيار ناچيز و پائين است
اقبال عباسي در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري تأکيد کرد: ميانگين درآمد سرانه کشور 12 ميليون و 500 هزار ريال اعلام شد.
وي افزود: اين در حالي است که ميانگين درآمد سرانه چهارمحال و بختياري تنها هفت ميليون ريال است.
عباسي تصريح کرد: به همين منظور افزايش ميانگين درآمد سرانه چهارمحال و بختياري و رسيدن آن به مياگين کشوري ضرورت دارد.
وي بيان داشت: براي جلب رضايتمندي عمومي بايد درآمد سرانه مردم بيشتر و معيشت و رفاه آنان مطلوب تر شود.
استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: در اين راستا توجه به نامگذاري هاي هر سال از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به عنوان نقشه راه ابلاغي از سوي معظم له ضرورت دارد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به روند طولاني پاسخ دهي به استعلامات سرمايه گذاري عنوان داشت: پاسخ تمامي استعلامات بايد براساس قانون باشد و در اين زمينه نيازي به استعلام از بعضي دستگاهاي غير مرتبط ضرورتي ندارد.
عباسي اظهار کرد: به همين منظور بايستي در کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري چهارمحال و بختياري کميته اصلاح فرآيند اخذ استعلامات تشکيل و فعال شود.
وي ادامه داد: متولي جذب تسهيلات اشتغال فراگير، خانگي و روستايي چهارمحال و بختياري اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعي استان است.
استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: در صورت جذب نشدن بخشي از اين اعتبارات مديرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعي استان مسئول خواهد بود.
وي يادآور شد: در صورتي که تا 45 روز قبل از مهلت قانوني براي جذب اين تسهيلات در هر کدام از شهرستان هاي 9 گانه چهارمحال و بختياري اقدامي نشود، اعتبار مربوطه از شهرستان سهل انگار کسر و به شهرستان ديگري افزوده مي شود.
عباسي عنوان کرد: افزايش اشتغال، کاهش نرخ بيکاري و رونق اقتصادي از مهمترين برنامه هاي مسئولان چهارمحال و بختياري در سال جاري است

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06