پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون وزير:

اجراي خط ريلي در چهارمحال وبختياري از مهمترين برنامه هاي اجرايي است

کد خبر: 10097 تاریخ انتشار: 1397/02/06
نمایش: 1855
اخبار
معاون حمل و نقل همگاني وزارت راه و شهرسازي گفت: تسريع در روند اجراي خط ريلي اصفهان-شهرکرد-اهواز از مهمترين برنامه هاي اجرايي است.
معاون حمل و نقل همگاني وزارت راه و شهرسازي گفت: تسريع در روند اجراي خط ريلي اصفهان-شهرکرد-اهواز از مهمترين برنامه هاي اجرايي است.
مهرداد تقي زاده گفت: خوشبخانه مطالعات اين طرح پايان يافته است و جزء طرحهاي اولويت دار طرح جامع کشوري است که تلاش مي شود با جذب سرمايه گذار و تخصيص اعتبار هر چه سريعتر عملياتي شود.
به گفته وي؛ اجراي اين خط ريلي با توجه به اينکه موجب اتصال محور شمال -جنوب بسيار با اهميت است.
وي با بيان اينکه حمل و نقل ريلي و هوايي از ايمن ترين حمل و نقل ها به شمار مي رود افزود: اکنون در کشور خودرو محوري مرسوم شده است و بايد با بهبود کمي و کيفي حمل نقل همگاني را فرهنگ سازي کرد.
وي گفت: نوروز امسال با مصرف روزانه۱۰۰ميليون ليتر سوخت رکورد بيشترين مصرف سوخت در کشور ثبت شده که اين امر موجب افزايش آلودگي و تصادفات و تلفات جاده اي است.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري پيگيري اجراي خط ريلي در استان را از مهمترين مطالبات مردم عنوان کرد و افزود: مجمع نمايندگان استان با پيگيري مجدانه از وزير راه شهرسازي خواستار تسريع در اجرا هستند.
"مجيد نظري" افزود: اجراي خط ريلي اصفهان ،شهرکرد – اهواز هم در توسعه حمل نقل باري و هم حمل نقل مسافر بري نقش بسزايي دارد.
مديرکل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري گفت: ۱۴۶ نقطه حادثه خيز در استان شناسايي و رفع شده است.
قاسم قاسمي افزود: افتتاح ۲۹ کيلومتر بزرگ راه در استان، آغاز بازسازي ۲۷نقطه غير ايمن در استان و اجراي ۱۸۵کيلومتر روکش اسفالت از ديگر  اقدامات اجرايي در توسعه و تجهيز راههاي استان است.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06