پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

پيشرفت استان در گرو توسعه و حمايت از صنعت است

کد خبر: 10098 تاریخ انتشار: 1397/02/09
نمایش: 1738
اخبار
استاندار چهارمحال وبختياري گفت: پيشرفت استان در گرو توسعه و حمايت از صنعت است
"اقبال عباسي" به دنبال بازديد از واحدهاي فولاد سفيد دشت ،ورق خودرو و سيمان شهرکرد در کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان افزود: با توجه به مشکلات پيش رو از جمله کمبود آب واشتغال بايد تمامي مديران دستگاههاي اجرايي استان در راستاي حمايت از صنايع و رفع مشکلات موجود تلاش مجدانه کنند.
وي افزود: رفع مشکلات واحدهاي توليدي در سطح استاني و ملي با توجه به تحقق شعار سال، در راستاي حمايت از کالاي ايراني از مهمترين اقدامات اجرايي است.
وي اجراي زير ساخت در بخش حمل و نقل را از عوامل موثر در توسعه صنعت عنوان کرد و افزود: اجراي خط راه آهن اصفهان- شهرکرد به اهواز از اولويت هاي وزارت راه و شهرسازي است که رايزني با سرمايه گذار و آغاز عمليات اجرايي آن در دستور کار قرار دارد.
وي حمايت از طرحهاي توسعه اي واحدهاي توليدي، واگذاري تسهيلات در گردش، بيمه، حمل و نقل جاده اي و ريلي، جذب سرمايه گذار و ايجاد تصفيه خانه جهت استفاده از پساب را از مهمترين مشکلات واحد هاي توليدي صنايع سيمان شهرکرد، ورق خودرو و فولاد سفيد دشت عنوان کرد.
وي افزود: اين واحد هاي توليدي مي توانند با ايجاد يک شهرک صنعتي خصوصي در تسريع برخي موانع و بالا بردن سطح کمي و کيفي محصولات گام بر دارند. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06