پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
​استاندار چهارمحال وبختياري

جذب تسهيلات ارزان قيمت راه برون رفت از محروميت است

کد خبر: 10100 تاریخ انتشار: 1397/02/10
نمایش: 1940
اخبار
استاندار چهارمحال وبختياري با اشاره به اهميت بحث اشتغال و حمايت از اشتغال روستايي گفت: جذب تسهيلات ارزان قيمت راه برون رفت از محروميت ها بخصوص در مناطق روستايي و عشايري لردگان است.
"اقبال عباسي "  در جلسه شوراي اداري شهرستان لردگان افزود: پرداخت تسهيلات اشتغال به منظور توسعه اشتغال روستايي و حمايت از سرمايه گذاران و توليد کنندگان در مناطق روستايي بدون محدوديت است.
به گفته وي، تنها راه رفع بيکاري و مشکلات اقتصادي راه اندازي و توسعه بخش صنعت نيست و بايد در خصوص اشتغال خانگي و اشتغال هاي خرد در مناطق روستايي سرمايه گذاري کرد.
عباسي افزود: 45 درصد جمعيت روستايي استان چهارمحال و بختياري در شهرستان لردگان ساکن هستند که حمايت از اين قشر علاوه بر جلوگيري از مهاجرت، در توسعه اقتصاد استان نيز موثر است.
فرماندار شهرستان لردگان نيز در اين نشست با اشاره به مشکل آبرساني در شهرستان به خصوص مناطق روستايي گفت: هم اکنون اجراي چند طرح آبرساني در اين شهرستان در دست اجراست که سرعت بخشيدن به اجراي اين طرح ها بايد در اولويت قرار گيرد.
برهان حسين پور آقايي افزود: آبرساني به بخش سردشت لردگان از سال گذشته آغاز شده و با اجراي اين طرح 53 روستاي استان از آب آشاميدني سالم بهره مند مي شوند.
وي اظهار کرد: پروژه آب آتشگاه با 35 درصد پيشرفت فيزيکي نيز از ديگر طرح هاي در دست اجراي آبرساني است که با اجراي آن 36 روستاي شهرستان از آب سالم بهره مند مي شوند.
وي با اشاره به نياز شهرستان به راه اندازي ورزشگاه و همچنين زمين چمن ورزشي افزود: راه اندازي سالن ورزشي يکهزار و 200 نفري از برنامه هاي در دست اجراي شهرستان است که براي راه اندازي اين طرح 23 ميليارد ريال اعتبار از محل اعتبارات استاني و ملي نياز است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07