پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري گفت:

مديران و مسئولان متکبرانه با مردم سخن نگويند

کد خبر: 10104 تاریخ انتشار: 1397/02/15 13:28:05
نمایش: 1962
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت:مديران و مسئولان متکبرانه و با غرور با مردم سخن نگويند، زيرا در نظام اسلامي مسئولان خادم مردم هستند.
اقبال عباسي در ديدار با مردم شهرکيان و بخش فرخشهر افزود: نظام اسلامي از مردم است و مديران و مسئولان خدمتگزاران مردم هستند . اگر مديران نتوانستند به هر دليلي خدمت مورد نظر را ارائه کنند، دليل آن را براي مردم بيان کنند.

 عباسي اظهار کرد:مديران و مسئولان عدالت و انصاف را رعايت کنند و خدمت صادقانه داشته باشند.

 وي در ادامه اين ديدار با اشاره به مشکلات شهرکيان و بخش فرخشهر افزود:شهرداري با سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف و همچنين استفاده از سرمايه گذاران مي تواند در توسعه شهر و همچنين درآمد زايي شهرداري گام هاي مهمي بردارد.

 وي گفت:هم اکنون بيش از يک هزار و 100 دستگاه خودروي سنگين در شهر فرخشهر وجود دارد که راه اندازي يک پارکينگ خودروي سنگين علاوه بر اشتغالزايي درآمد خوبي براي توسعه شهر دارد.

 وي از کاميون داران و شهرداري خواست تا با راه اندازي يک شرکت تعاوني و همچنين استفاده از سرمايه گذاران بخش خصوصي هر چه سريعتر اين پارکينگ راه اندازي شود و مسئولان مسکن و شهرسازي استان نيز براي واگذاري زمين احداث اين پارکينگ اقدام لازم را با سرعت انجام دهند.

 استاندار چهارمحال وبختياري به حمايت هاي دولت در سالجاري براي نوسازي ناوگان باربري و حمل و نقل عمومي اشاره کرد وگفت:امسال خودروهاي با عمر بالاي 20 سال جمع آوري و خودروهاي جديد جايگزين مي شود.

 عباسي افزود:نيمي از قيمت خودروهاي جديد را دولت پرداخت مي کند، 20 درصد قيمت را خود صاحب خودرو و مابقي را دولت بصورت تسهيلات ارزان قيمت و بلند مدت پرداخت مي کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07