پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري شهادت جمعي از دريادلان ارتشي را تسليت گفت

کد خبر: 113791 تاریخ انتشار: 1399/02/23
نمایش: 1940
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي، شهادت جمعي از فرزندان برومند ايران اسلامي در نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در حادثه شناور کنارک، را تسليت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري چهارمحال و بختياري، اقبال عباسي در اين پيام آورده است: نيروهاي غيور نيروي دريايي ارتش همواره با رشادت و فداکاري نقش مهمي در تامين امنيت اين سرزمين برعهده داشته‌اند.

در ادامه پيام استاندار آمده است: خبر شهادت و جراحت تعدادي از فرزندان برومند ايران اسلامي در نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، در حادثه شناور کنارک در آب‌هاي درياي عمان، دل تمامي مردم ايران را به درد آورد.

استاندار چهارمحال و بختياري در پيام خود تاکيد کرده است: اينجانب شهادت غيور مردان نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي در حادثه شناور پشتيباني کنارک خصوصا "شهيد جعفر کوهي فايق دهکردي" را به‌ تمامي مردم شريف کشور و استان چهارمحال و بختياري تسليت عرض مي‌کنم و براي آن عزيزان از درگاه ايزد منان در ماه رحمت الهي، غفران و براي خانواده‌هاي داغدار صبر مسالت دارم و همچنين شفاي کامل مجروحين اين سانحه را از محضر خداوند متعال خواستارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06