پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

فرهنگ و ارشاد اسلامي متولي ساماندهي فضاي مجازي در چهارمحال و بختياري شد

کد خبر: 133907 تاریخ انتشار: 1399/03/18
نمایش: 3589
اخبار
رييس شوراي اطلاع‌رساني چهارمحال و بختياري گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان با بهره‌گيري از توان و نظر کارشناسان دستگاه‌ها و نهادهاي ديگر، به عنوان مسئول ساماندهي فضاي مجازي استان تعيين شده است.

جعفر مرداني روز يکشنبه در نشست شوراي اطلاع رساني اين استان افزود: فضاي مجازي در عين حال که داراي فرصت‌ها و ظرفيت‌هاي بي‌شماري است، اما تهديدها و آسيب‌هايي نيز به همراه دارد که مي‌طلبد مديريت و ساماندهي مطلوبي در اين خصوص شکل گيرد.

وي ادامه داد: نخستين گام در همين راستا، ساماندهي مديران کانال‌ها و گروه‌هاي فعال در فضاي مجازي در پيام‌رسان‌هاي داخلي است.

مرداني تصريح کرد: فعاليت در فضاي مجازي نيازمند ارتقاي سواد رسانه‌اي به ويژه در بين مديران و روابط عمومي‌ دستگاه‌ها و نهادها است که در اين خصوص بايد دوره‌هاي آموزشي و اطلاع‌رساني گسترده‌اي در نظر گرفته شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندارد چهارمحال و بختياري در ادامه بر اطلاع‌رساني بيش از پيش در خصوص تهديد شکل‌گيري موج دوم کرونا در استان نيز تاکيد کرد و گفت: از آنجا که موج دوم کرونا در استانهاي همجوار شکل گرفته است، اين موضوع مي‎تواند استان ما را نيز تهديد کند از همين رو با آگاه‌سازي مردم مي‌توان مانع آن شد.

مرداني خاطر نشان کرد: کشور ما از جمله کشورهاي موفق در مديريت و کنترل مطلوب ويروس کرونا به شمار مي‌رود که اين مهم جز با همراهي، همدلي و هم‌افزايي مردم و مسئولان امکانپذير نبود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07