پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

همراهي مردم با مسئولان در امر توليد و اشتغالزايي بهترين گزينه تحقق اقتصاد مقاومتي است

کد خبر: 133909 تاریخ انتشار: 1399/03/18
نمایش: 3817
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت : مشارکت و همراهي مردم با مسئولان و متوليان در امر توليد و اشتغالزايي بهترين گزينه تحقق اقتصاد مقاومتي در سال"جهش توليد" است .
اقبال عباسي روز يکشنبه در جريان آيين بهره‌برداري از فاز نخست يکهزار و ۵۵۰ هکتاري آبياري قطره‌اي طرح توسعه باغي  شرکت تعاوني سودجان با حضور اعضاي ستاد اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در اين طرح کشاورزي که بيش از سه هزار و ۳۰۰ نفر سهامدار روستايي در آن مشارکت دارند، نمونه عيني جهش توليد و تحقق اقتصاد مقاومتي در اين برهه زمان است.

وي، اجراي اين طرح کشاورزي را الگو و پايلوت براي ديگر شهرستانها و استانهاي کشور دانست و تصريح کرد: تشکيل شرکت تعاوني و مشارکت اين تعداد اعضا در منطقه روستايي، همه شاخص‌هاي اقتصاد مقاومتي در عدالت‌محوري، درون‌گرايي ، چشم پوششي از توليدات بيگانه و خودکفايي ملموس و مشهود است.

استاندار چهارمحال و بختياري  با اشاره به بار نشستن طرح کشاورزي طرح باغي سودجان در دو سال آينده، با بيش از يکهزار و ۵۵۰ هکتار محصول بادام ، گلابي ، گيلاس و سيب، از متوليان و مسئولان محلي خواست تا به فکر احداث و فعال‌سازي کارگاه‌هاي مرتبط فرآوري و بسته‌بندي و سردخانه‌هاي نوين نگهداري محصولات  توليدي منطقه باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07