پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار:

کارگروه رفع مشکلات مخابراتي مرکز چهارمحال و بختياري تشکيل شود

کد خبر: 133922 تاریخ انتشار: 1399/03/20
نمایش: 4028
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي چهارمحال و بختياري با اشاره به مشکلات و نارسايي‌هاي زيرساخت‌هاي مخابراتي در استان، تشکيل کارگروه رفع اين مشکلات را در کوتاه‌ترين زمان خواستار شد.

الله‌کرم نصيري روز سه‌شنبه در شوراي گفت‌وگوي دولت و بخش خصوصي اين استان افزود: با گذشت چند دهه از شکل‌گيري خدمات مخابرات به ويژه اپراتور همراه اول، هنوز در مرکز استان با نارسايي‌ها و محدوديت‌هايي مواجه هستيم که اين موضوع جايز نيست و بايد در رفع آن همکاري و هم‌افزايي بين دستگاهي شکل گيرد.

وي ادامه داد: هنوز در شهرکرد نقاط کوري وجود دارد که آنتن‌دهي و دسترسي مردم به خدمات اينترنتي را با چالش مواجه کرده است، از همين رو مي‌طلبد در راستاي خدمات‌رساني هرچه بهتر به مردم اين مشکلات در کارگروه مربوطه بررسي و سريع برطرف شود.

نصيري، در ادامه به مشکلات فراروي برخي واحدهاي توليدي استان اشاره کرد و گفت: اين مشکلات سبب شده تا برخي واحدها نيمه تعطيل شوند و يا در تملک بانک قرار گيرند که براي جلوگيري از ضرر و زيان بيشتر به اين واحد و در راستاي تحقق شعار سال مبني بر جهش توليد نيازمند راهکارهاي عملياتي هستيم.

معاون هماهنگي امور اقتصادي چهارمحال و بختياري ادامه داد: اعتبارات خوبي در حوزه بند الف تبصره ۱۸ در بخش کشاورزي و صنعت به استان اختصاص داده شده است که بايد از اين ظرفيت در راستاي کمک و حمايت از واحدهاي توليدي به نحو مطلوبي بهره‌گيري شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07